• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eral K.

@ MindCtrller,

Bedankt voor je compliment ;)
Die bumerlip kost inderdaad wel wat, 560 euro om precies te zien en ja dat is alleen de bumperLIP8-()) !! Volgens mij kost alleen die lip al meer dan het andere deel wat vele malen groter is. Maar ik kan gelukkig wel via een vriend van mij die automonteur is de lip regelen met een korting tot bijna 50% :party:

Je rijdt zelf ook zeker een Golf IV aan je avatar te zien ?

Eral K.
 
@ Martijn86,

Thanks hoor !
Ik heb dezelfde Golf 2x gezien tot nu toe, 1 in het Reflex Silver en 1 in dezelfde kleur als mij dus Black Magic Pearl Effect. Allebei in Amsterdam trouwens, waar ik zelf woon ben ik de enigste die in deze GTI rijd,^^ Ik probeer hem dan zeker ook netjes te houden en lekker orgineel.

Eral K.
 
@ dovdmeer,

Thanks voor je compliment;) !
Zal zo gauw mogelijk foto's plaatsen van de auto als ie gewassen en gepoetst is met de nieuwe producten die ik heb en nog moet binnen krijgen. Heb zo net een bestelling gedaan dus zal het zeker deze week allemaal binnen hebben:grinning: .
 
Xizer zei:
Fair enough.. Bedenk je wel, zo heel langzaam is die Tim helemaal niet hoor. Normaal gesproken voor 16.00 besteld en je hebt het de volgende dag al in huis! ;)

1 nadeel daar van, de postbode, je weet nooit hoelaat die komt en hier is niet altijd iemand thuis
 
@ jeffrey rallye,

Ik heb nu alles wat ik wil om me auto te doen, kan zo het 5-stappenplan nalopen en dat gaat zowieso gebeuren als er een droge dag aankomt.

@ Paultjuh,

Daar heb je wel gelijk in. Als ik twijfelde of er iemand thuis zou blijven die dag dat je postbode kwam, dan plakte ik een briefje op de deur dat de bestelling bij de buren kon worden afgegeven. Meestal krijg je dan een geel bonnetje door de brievenbus waarop het huisnummer staat waar de bestelling is aangenomen ;)

Eral K.
 
Xizer zei:
Fair enough.. Bedenk je wel, zo heel langzaam is die Tim helemaal niet hoor. Normaal gesproken voor 16.00 besteld en je hebt het de volgende dag al in huis! ;)

Enne jij bestelt om 16.40u en ook jij hebt het de volgende dag in huis! :ja
 
Tim zei:
Enne jij bestelt om 16.40u en ook jij hebt het de volgende dag in huis! :ja

Idd, ik verbaasde me er over! Komt overigens helemaal goed uit want die polijstbal heb ik nodig! Kan ik mooi in het weekend eens testen. Trouwens, is deze zonder meer te gebruiken op de gepolijste velgen op mijn auto?!
 
Na 16.00u kunnen we geen garantie geven, maar we doen zoveel mogelijk ons best om het nog de deur uit te doen.

Je hebt een cutting Uni-Ball, ik denk dat deze wel nabewerking nodig heeft met een polishing balletje.

Nu maar weer on-topic :)
 
Die cuttingball heb ik ook wel nodig aangezien ik met een velg zit met wat oppervlakkige schade. Ik hoopte deze er weer behoorlijk uit te laten zien. Mocht nabewerking echt nodig zijn knal ik komende week nog maar een ordertje er tegenaan. :D
 
@ Erik,

Die Golf IV van jou ziet er ook keurig uit moet ik zeggen, alleen wel zonde van je deuk in passagiers deur =-o
Misschien nog een setje xenon koplampen op je Golf, want dat staat echt mooi in combinatie met je lichte kleur lak.

Eral K.
 
Beide worden op korte termijn geregeld. :-b

Uitdeuken. En xenon inbouwen