• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ergens in het midden van Nederland een demo?

Black Lion

Detailing addict
16 mei 2008
404
65
Is het misschien eens handig om in Twente eens een demo te organiseren, aangezien er wel wat poetsers uit deze regio komen?
 
Of centraal in het land zodat het voor iedereen even ver is.

Ik wil namelijk best een naar een demo of meeting gaan, maar ze zijn vaak in Amsterdam of in Bruinisse, wat vanaf hier nogal ver is waardoor ik en misschien anderen met mij liever niet gaan.
 
A6-Red zei:
Septmeber ga ik weer een Poetsmeeting organiseren in Oosterhout NB
Interesse ??

Ik heb eventueel wel een plek in Nieuwegein (bij utrecht). Het nadeel is dat er wel bomen staan, maar goed September is een goede maand :)
 
@A6-Red
ZEKER interesse... ik rij wel hoor... afstand maakt nie zoveul uit met die Hybrid :-"
Ik zit alleen met een vrouw die wisseldiensten draait dus hoe eerder er een datum
bekend is hoe liever. Lijkt me geweldig... dat zou dan m'n eerste meeting worden.
 
Er zijn toch ook wel aardig wat Noordelingen hier dacht ik zo, en om de een of andere reden zijn de meetings vaak in het zuid(west)en...
 
In het geval van Carclean is het uiteraard logisch dat de meetings in het zuidwesten plaats vinden, Bergschenhoek ligt daar... ;)
 
Freaky1975 zei:
In het geval van Carclean is het uiteraard logisch dat de meetings in het zuidwesten plaats vinden, Bergschenhoek ligt daar... ;)

Dat lijkt me inderdaad een plausibele verklaring... :D

Was meer een algemene observatie, dat er daarnaast bijvoorbeeld nogal wat meetings in Brabant zijn. ;)

Het Noorden komt er wat dat betreft wat bekaaider af om de een of andere reden.
 
Freaky1975 zei:
In het geval van Carclean is het uiteraard logisch dat de meetings in het zuidwesten plaats vinden, Bergschenhoek ligt daar... ;)


Weet nog wel een pandje hier in het Zuiden. Ideetje voor een 2e pand met winkel, Tim...:-"
 
Leuk idee, JPeG! :cool: Maar zover is het waarschijnlijk nog niet, ook al barst het magazijn in Bergschenhoek al bijna uit zijn voegen... ;)
 
Ik had ook al elders aangegeven dat ik graag een clinic of meeting wil bijwonen... ik hou dus vanaf nu ook deze topic in de gaten.
Zelf woon ik in omgeving Utrecht, maar ben best wel bereid om even om te rijden :ja

By the way... als er binnenkort eens iemand (tussen nu en een clinic/meeting) in omgeving Utrecht/Maarssen zelf weer aan de slag gaat, dan hou ik mij ook aanbevolen om eens langs te komen. Insteek: opdoen van productkennis, praktijkervaring en tips etc.
 
Hybrid zei:
@A6-Red
ZEKER interesse... ik rij wel hoor... afstand maakt nie zoveul uit met die Hybrid :-"
Ik zit alleen met een vrouw die wisseldiensten draait dus hoe eerder er een datum
bekend is hoe liever. Lijkt me geweldig... dat zou dan m'n eerste meeting worden.

HYBRID

Noteer maar: 06-09 te Oosterhout

zie ook hier : Easterwood
 
@A6-Red

Kun je mij vertellen of je een pro of newbee kan/mag zijn om deel te kunnen/mogen nemen aan je meeting?
Ik heb wel interesse, maar ben zoals je kunt zien nog niet zo lang aangesloten op dit forum...
 
Kijk hier wordt ik vrolijk van :party:
By the way.... mooie auto heb je, zeker als ie net behandeld is!
Enneh 6/9 staat in de agenda.