• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaring met Wolf's Chemicals polish?

Brandon

Detailing trainee
11 dec 2016
14
25
31
Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met de Wolf's Chemicals polish. Binnenkort ga ik voor het eerst mijn auto polijsten alleen heb ik nog geen polish.
eff542ee3a1304d0cd693e17e3cbaa2d.jpg
 
Hier nog nooit iets over gelezen. Denk niet dat er veel mee werken.

Ik zou zeggen: doe een test en deel je ervaring ;)
 
Nee, inderdaad een merk wat weinig besproken word. :)

De meest gebruike c.q. voorkomende polijstmiddelen zijn toch wel die van Monello en Scholl Concepts. Maar voor de prijs kan je best Wolfs eens proberen en er misschien één van bovenstaande merken erbij, in kleinverpakking, om ook de verschillen te zien. :)
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie
Gezien de temperatuur en het weer van de afgelopen periode in combinatie met het feit dat ik geen garage heb om binnen te werken, heb ik enkel de wash en wax kunnen gebruiken van Wolf's Chemicals. Tussen het wassen en waxen is er wel gekleid.

Dit is het resultaat. Helaas geen vooraf foto..
7caa10e210df8aff2128712dcc371607.jpg
d3c0f0c8de3459ce6e1ab6aaa1a6f657.jpg
 
Ik heb het grofste polijstmiddel gebruikt van Wolfs en vond de slijpgraad zwaar tegenvallen.

Andere producten waaronder de glasscoating ben ik wel zéér tevreden over.
 
  • Leuk
Reactions: Stefan O