• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen met Valet Pro producten

Danielle

Detailing addict
30 aug 2008
512
65
Al googlend kwam ik het merk Valet Pro tegen. CC verkoopt het (nog) niet.
Op het forum las ik dat de Billberry wheelcleaner niet onbekend is bij sommigen.

Wie heeft er ervaring met producten van Valet Pro (bv snow foam, shampoo, APC) ?

:rules
 
Om even op je vraag terug te komen: de velgenreiniger doet prima zijn werk. Ik gebruik hem alleen verdund, voor zwaar vervuilde velgen kan je hem onverdund gebruiken, maar dat is zeker niet nodig. 't Is best goed spul. :cool:
 
ik heb de bilberry wheelcleaner:party:
ik vind hem erg goed, ruikt niet chemisch, hij ruikt naar. bessen *vandaar ook de naam*
1:10 op licht vervuilde velgen, werkt prima, ik gebruik hem zo elke week, gezien ik me velgen niet wax (te lui voor denk ik)
1:5 / 1:4 op de sterker vervuilde wielen
1:2 voor ECHTE probleem gevallen, zonder problemen.

1:10 is mijn meest gebruiktte combi, hij is dus erg zuinig, ruikt lekker.
en is niet aggresief (in de zin van zuur o i d)

ik ben er ERG blij mee!!

de 24e januari neem ik hem denk ik ook wel mee, kan je hem zelf proberen:)^
 
Ik heb het spul voor in de extractor, werkt prima en is lekker goedkoop en je hebt er maar weinig van nodig.
Voor mij op dit moment de beste voor de extractor.
 
Ik heb de wheelcleaner, vooral tijdens de winter gebruik ik vaak een wheelcleaner en die doet zijn werk goed.
Meestal gebruik ik de 1/5 verdunning.

De foam ervan is besteld, een literflesje om te testen.

In de UK vind je het wel heel makkelijk blijkbaar, en erg goedkoop.
Hebben zelfs een paste wax heb ik gezien, maar nog niks over gelezen.
 
Ik heb ook de wheel cleaner.. Doet zijn werk zeer goed en ruikt niet chemisch zoals andere wheel cleaners..

Voor heeft valet pro idd nog een hele boel andere artikelen..

[mod]Commerciele links niet toegestaan[/mod]

;)

Grtz
 
Heb een aantal dagen geleden ook de wheelcleaner besteld. Blij zulke positieve reacties te lezen over dit product, lijkt me dat ik geen miskoop heb gedaan door dit product te betellen. :party:
 
Waarom verkoopt carclean geen kleinere verpakking(en) van de snow foam van Valet Pro, er van alle soorten liter verpakkingen te krijgen, zag ik?

Ook al is het prijstechnisch meestal niet zo interessant, ik vind het wel altijd handig om zoiets eens uit te proberen, zonder meteen 5 liter ervan te hebben staan. Zo zou ik het kunnen vergelijken met de SSF.