Thnx all
Eigenaar is zeer tevreden met de resultaten. En da's gaaf, want 't is geen domme vent, hij heeft in alle opzichten meer verstand van auto's en onderhoud/restauratie dan dat ik heb, hoef 'm dus ook niks wijs te maken :no.
Kom zelf ook tot inzicht dat bepaalde combi's van pads en producten enorm goed met elkaar matchen. Ik weet het, de famous testspot is natuurlijk altijd wel toe te passen, maar na dit hele wagenpark gedaan te hebben ben ik er wel over uit dat ik definitief de laatste flesjes Poorboy's op ga werken. De M105, de Intensiv polish, en de Final Finish en M205 zijn absolute blijvertjes. Ook de DGPS van Wolfgang, samen met de Bathe en de Black Diamond hebben een diepe indruk op me achtergelaten. De All Metal Polish van Meguiar's is ook lang zo gek nog niet, alleen gebruikte ik het te weinig omdat er doorgaans niet van deze klassiekers passeerden.
Al met al een paar mooie weken gehad, en eindelijk is in levende leve een minibestelling bij CC-headquarters kunnen ophalen ,^^ .
Nog 2 weekjes en dan 2 dagen naar Duitsland, 1x de boel nog strak zetten en is een rondje maken op die beurs.
Zal Tim nog om een pakketje folder materiaal vragen, met goedkeuring van de eigenaar zou dat best wel is op de stand kunnen liggen denk ik. En met bijna 170.000 internationale bezoekers is er vast wel iemand die een flyertje meeneemt :idee .
Al zou ie alleen maar is een kijkje komen nemen op dit forum... Er gaat een wereld voor je open