• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Essen Motorshow 2017

Vikash

Detailing chief
16 mei 2017
70
75
(Ik kon geen juiste rubriek vinden, dus gewoon hier gepost)

Sinds het carwash&shine-verhaal bij mij is gaan kriebelen, ben ik toch weer aan het overwegen om dit jaar weer eens naar Essen te gaan. Ben alweer zeker 6 jaar niet geweest helaas.

Wie van jullie is voorgaande jaren wel geweest en heeft nog iets interessants gezien op het gebied van Car-detailing?
 
Ik ben afgelopen jaar en daarvoor geweest. Het is nog altijd hetzelfde en de stands staan ook nog bijna op dezelfde plek.

Swissvax is er, Meguair's. Autofinesse. En vast nog een, maar kom ik nu even niet op.

Owja, en een vijf tal gasten van TellSell met "ik heb het wonder mindel en smeer alles dicht"
 
  • Leuk
Reactions: Vikash
Ik ben afgelopen jaar en daarvoor geweest. Het is nog altijd hetzelfde en de stands staan ook nog bijna op dezelfde plek.

Swissvax is er, Meguair's. Autofinesse. En vast nog een, maar kom ik nu even niet op.

Owja, en een vijf tal gasten van TellSell met "ik heb het wonder mindel en smeer alles dicht"
Ik prik er gauw doorheen qua wondermiddel-bedrijfjes.
Maar was benieuwd of die mensen van Microfiber Madness er ook zouden zijn, aangezien het een thuiswedstrijd is
 
Volgens mij is in Essen sinds ik er voor het laatst was, in 1986 -toen de nieuwe Porsche 959 als highlight stond- maar heel weinig veranderd.
 
Inderdaad, als detailer hoef je niet naar de motorshow en ook niet naar de techno classica. Je kan een handjevol stands vinden met spul dat we toch al kennen....

@Vrije Rijder dan heb je de glorie dagen toch gemist en er is wel e.e.a veranderd t.o.v. 20/25 jaar terug. Ups en downs maar het gaat wel de moeite waard zijn om keertje weer richting Essen te gaan. Bij voorkeur de Techno Classica.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en Vikash
@Chris van S.
Het klinkt misschien vreemd, hier op dit forum, maar eigenlijk boeien auto's mij niet meer zoveel. Ben op Carclean terecht gekomen omdat ik een manier zocht om zo lang mogelijk met de auto te kunnen doen en omdat de tweede auto te lang verwaarloosd is geworden om nog een beetje mee voor de dag te kunnen komen.
 
Zowel de techno classica als de motorshow vond ik vroeger, van 2002 tot 2010, leuk om te bezoeken. Lekker onverantwoord geld smijten zolang je single bent. Alleen was ik al getrouwd sinds 2006, maar tussen de oortjes even vergeten. Het was altijd een leuk uitje met de fanatieke jongens.

Qua detailing was er voorheen inderdaad weinig aanbod. In ieder geval stond meguiars er wel. Maar ik ben toch benieuwd.
En anders wordt het gewoon een leuk uitje