• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

€ 440,- bekeuring voor auto wassen

Ik zou mij niet zo druk maken om gevolgen, die zullen er niet echt zijn. ;)

Echter is het inderdaad wel vaag dat iemand nu ineens "last" van je had.
Dat de agent zo snel bij je was, dat is ook apart. Die heeft als prio veelal niet een simpele melding als dit.
 
Ach moet je eens in een griffo dorpje gaan wonen dan staat er maandag vroeg politie op je deur te kloppen omdat je het lef hebt gehad op zondag in je voortuin te staan schoffelen :joy: ik heb toen vriendelijk medegedeeld dat de bewuste overheidsmedewerker mijn pad afmoest omdat ik anders iets anders zou gaan schoffelen, en dat was al 30 jaar geleden toen dat gebeurde, azijnzeikers heb je overal, zolang ze nergens iets opgenomen hebben in apv of andere wetten kunnen ze je niks maken, een agent baalt er zelf vaak ook van dat hij weer naar zo'n zeur melding moet, een maal geweest maken ze een aantekening in het systeem dat ze langs geweest zijn en dat er niks aan de hand was dan hoeven ze niet meer langs te gaan.