Beste mensen,
zoals de titel al aangeeft wil ook ik me even kort voorstellen
ben ton, 23 jaar en woonachtig in de omgeving van rotterdam.
K ben bij ons thuis verantwoordelijk voor het onderhoud van 3 auto's:
Corsa C Silverline, Ultra Blue Metallic, bouwjaar nov 2006
Corsa C Elegance, Zwart Uni, bouwjaar begin 2000
BMW E91 325I touring, Bluewater metallic, bouwjaar februari 2009.
Beide opels zijn voorzien van een royale hoeveel swirls, de oudste (die van ma) is echt het ergst, getuige de leeftijd.
Mijn auto (de andere opel) is ook voorzien van swirls, maar niet zoveel als die van ma, wel heeft tie last van een hoop vuil in de lap op het dak.
De BMW is een ander verhaal, de auto is ivm woon/werk omstandigheden in Belgie gekocht en afgeleverd.
In Belgie word een nieuwe auto ongepoetst (alleen gewassen) en zonder volle tank afgeleverd, sterker nog de tank was zo leeg dat hij bij een pomp station 100m bij de dealer vandaan afsloeg (is een automaat). De lak voeld aan alsof hij over de gehele auto is voorzien van iets van fijn zand.
De uitdaging bestaat er dus in om bij beide opels de swirl markes te verwijderen en bij de bmw de lak mooi glad te krijgen.
Ik hoop hier de nodige info en verdere inspiratie te vinden.
Groeten van (momenteel) Belgie,
Ton
zoals de titel al aangeeft wil ook ik me even kort voorstellen
ben ton, 23 jaar en woonachtig in de omgeving van rotterdam.
K ben bij ons thuis verantwoordelijk voor het onderhoud van 3 auto's:
Corsa C Silverline, Ultra Blue Metallic, bouwjaar nov 2006
Corsa C Elegance, Zwart Uni, bouwjaar begin 2000
BMW E91 325I touring, Bluewater metallic, bouwjaar februari 2009.
Beide opels zijn voorzien van een royale hoeveel swirls, de oudste (die van ma) is echt het ergst, getuige de leeftijd.
Mijn auto (de andere opel) is ook voorzien van swirls, maar niet zoveel als die van ma, wel heeft tie last van een hoop vuil in de lap op het dak.
De BMW is een ander verhaal, de auto is ivm woon/werk omstandigheden in Belgie gekocht en afgeleverd.
In Belgie word een nieuwe auto ongepoetst (alleen gewassen) en zonder volle tank afgeleverd, sterker nog de tank was zo leeg dat hij bij een pomp station 100m bij de dealer vandaan afsloeg (is een automaat). De lak voeld aan alsof hij over de gehele auto is voorzien van iets van fijn zand.
De uitdaging bestaat er dus in om bij beide opels de swirl markes te verwijderen en bij de bmw de lak mooi glad te krijgen.
Ik hoop hier de nodige info en verdere inspiratie te vinden.
Groeten van (momenteel) Belgie,
Ton