• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen ; Brian van Nijnatten met een Saab 9-3 turbo uit 2003

Brianvnijn

Detailing trainee
7 jan 2014
15
22
33
Hallo iedereen,

Na lange tijd twijfelen toch maar mezelf aangemeld voor het carclean forum , bestel nu ongeveer al 2 jaar me spullen bij carclean en heb al een aardige verzameling dus ik denk wel dat ik hier me ei ook wel kwijt ga kunnen.

Ik ben Brian van Nijnatten , ik kom uit een klein reeds bij velen toch bekend dorpje wat Zundert heet (Satudarah en andere rare shit wat op tv is geweest , en natuurlijk het grootste dahlia corso ter wereld)

Ik ben 23 jaar en rijd een Saab 9-3 vector sport met een 2.0 turbo motor

Ik ben een auto gek sta overal voor open zolang het maar blinkt en onderhouden word !
Ik heb sinds kort de saab die enige liefde heeft gezien maar niet genoeg naar mijn zin. Dit ga ik dus in de komende tijd even recht poetsen.

Ik heb voor deze auto een auto gehad waar ik vaak shows mee af ging (Volkswagen Lupo)
Deze heeft redelijk vaak in de wax en andere poets gestaan om hem netjes te houden. Hier is mijn liefde tot poetsen en wassen en onderhouden toch wel ontstaan. Helaas was de motor minder goed dan gedacht dus is deze vertrokken en was het meteen een mooie kans om een luxe sedan aan te schaffen waar ik mijn poets liefde in kan steken ( auto's tunen etc is leuk maar geeft vaak veel gedoe vooral als dagelijkse auto vandaar de overstap op een luxe auto )

Ik heb al meerdere keren hier ophef forum on aangemeld zitten lezen en er zijn veel interessante dingen te vinden! Ik hoop veel op te pakken en te leren van alle tips and tricks !
 
Welkom Brian,

je zult je ei hier kwijt kunnen zoals je schreef.

Veel plezier en info hier.
 
BlackPassat;350171 zei:
Welkom Brian, van welk buurtschap ben je?

Ik ben van buurtschap de berk , maar doe zelf niet veel met het corso , ben liever bezig aan auto's ,audio en aan het detailen
 
Oei dan val je wel een beetje uit de boot als je in Zundert niet meedoet aan het corso.
In deze community zul je als detailer goed opgenomen worden, wij zijn niet éénkennig.
 
BlackPassat;350195 zei:
Oei dan val je wel een beetje uit de boot als je in Zundert niet meedoet aan het corso.
In deze community zul je als detailer goed opgenomen worden, wij zijn niet éénkennig.

Haha ja idd maargoed als iets je niet ligt kun je jezelf ook niet dwingen om het leuk te vinden he !
Ben blij om te horen dat het hier precies andersom is ^^
 
Moet nog even uitvogelen hoe ik foto's hier op het forum krijg ! Maar ik zal zsm een foto posten van mijn oude Lupo !
 
Het lukt mij niet om een foto gepost te krijgen via me telefoon , maar op mijn Facebook staat wel n album met foto's , mischien kan iemand die foto's voor mij hier op posten ?
 
Photobucket app downloaden op je telefoon. Uploaden en posten vanuit die app is een peulenschil. Je krijgt alle links al je klikt erop en hij kopieerd ze automatisch op je klembord, voor mij niks anders meer :ja
 
B9BF0D67-8E48-4F81-A26E-74F030DD903F.jpg


Als het goed is moet dit werken , meer foto's volgen nog !