• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen. [Foto's update]

ChiLLoZ

Detailing rookie
30 aug 2009
1
0
Goedemiddag mede poetsers,

Ik ben Jos, 26 jaar, fulltime student en tevens ook fulltime werkend (flexibele tijden).
2 jaar geleden is de poetsliefde bij mij begonnen na aanschaf van een Golf 3. Deze is eerst technisch gekeurd en toen heb ik besloten over te gaan naar het 'professionelere' poetswerk.
Ik had er geen idee van dat dit een hobby zou kunnen worden.

Mijn eerste auto een Golf 3 in de kleur LC3T stond niet dermate goed in de lak en dit was ook beyond repair. Na wat roestplekken en upcoming 'big repairs' (ik val niet onder het type Golf 3 'petje') heb ik besloten deze auto weg te doen en een Golf IV te kopen.

Deze is inmiddels gearriveerd en de staat van de lak is op een enkel krasje na perfect. Auto heeft natuurlijk een 'Waxoyl' (mwuhaha) laag meegekregen van de dealer en ik mocht hem absoluut niet wassen de eerste 3 (!?) weken. Dat advies sla ik dus mooi even over.

Foto's auto volgen nog, nog geen tijd gehad die in korte tijd te maken. Op het forum ben ik vooral een actieve lezer omdat ik nog lang niet de knowledge heb zoals velen van jullie die wel hebben. Dit komt ook omdat de oude auto 'beyond' repair was qua lak. De nieuwe (en de nieuwe van mijn pa) gaan zorgen dat de poetscollectie een enorme boost gaat krijgen.

grandscenicman zei:
Welkom op het (actieve) forum :-b

Danny