• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen Gijs463

welkom!

Verkoopklaar maken (1 stapje polijsten bvb) is ook leuk hoor @Quantoxx :p
Mooi resultaat op minder tijd en voor de "gewone" mens is dat al meer dan voldoende.
In combinatie met full details in het weekend voor de zotten ;) topjob
Exact! Gelukkig gaan we bij een aantal auto's wel verder dan het polijsten in 1 stap. Ingevreten vogelpoep en diepe krassen krijg ik ook fatsoenlijk de tijd voor om deze weg te werken. Afgelopen week heb ik het dak en de motorkap van een blauwe A3 geschuurd (eerst de krassen en vogelpoep goed vlak geschuurd, en daarna de rest licht opgeschuurd), die auto is meer tijd in gaan zitten dan normaal gesproken de bedoeling is maar dat het komt de verkoopwaarde dusdanig ten goede dat dat geen probleem was. Vandaag een VW Golf Sportsvan met wel 13000km in een halve dag klaar gemaakt, dat compenseert dan wel weer haha. En de gemiddelde consument zou inderdaad het verschil niet zien!
 
  • Leuk
Reactions: PeterS
mijn laatste 2 voor verkoop, 1 hitje gepolijst...

IMG_4035.JPG