• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen Jakob.J is de naam.

Jakob.J

Detailing addict
14 sep 2013
29
60
Stad Groningen
Beste Car Cleaners,

Wij rijden een T5-camperje die we hebben laten ombouwen,
hij is wit van kleur en is wat dof, en willen hem weer laten glimmen wat bij ons past.
We hadden eerst een T3-campertje waar we veel plezier mee hebben gehad.

De rest komt later wel.:party:

Mvg,
Jakob.J
 
Jakob.J;341496 zei:
Beste Car Cleaners,

Wij rijden een T5-camperje die we hebben laten ombouwen,
hij is wit van kleur en is wat dof, en willen hem weer laten glimmen wat bij ons past.
We hadden eerst een T3-campertje waar we veel plezier mee hebben gehad, ruim 8 Ton
met het zelfde dieselmotortje af gelegd.

De rest komt later wel.:party:

Mvg,
Jakob.J
 
Beste, bizaSigno/Nicky, Maaike, Mustang/?, Thunderbird/Erick, Ford Mondeo/Charles, Mainstreet/?, SLK/Theo, Justin van den Berg,

Hartelijk dank voor Jullie verwelkoming.

k'Ben niet zo handig met forums, zoals foto's plaatsen, en de communicatie volgen op het moment dat er iets besproken word, dus kan nog het een en ander van Jullie leren.

Nogmaals bedankt voor Jullie reactie's,
en zie uit naar en aangename uitwisseling van ervaringen, en kennis.

Mvg,
Jakob.J
Ps, ik ben nog maagdelijk wat betreft auto's laten glanzen voor langere tijd, het is geen hobby van me,
maar houd er wel van alles goed voor elkaar te hebben, dat is een streven die je in veel dingen die ik doe terug kan vinden.
 
Justin van den Berg;341607 zei:
Welkom hier!

Ik als VW Bedrijfswagen man zou graag wat foto's zien van de Transporter!

gr. Justin

Hallo Justin,

Moet nog even uitvissen hoe ik de foto's er op met zetten.

Ons busje hebben we nog niet zo lang, en hebben er dus een campertje van gemaakt, dat scheelt driekwart belasting (voor zolang het duurt) hebben het campertje verrijkt met de Bearlock Gentelock 583W 11583W6NRK-FK met SCM Certificaat, een hele geruststelling de vw busjes is roofgoed, ook hebben we de code links onder het voorraam afgedekt, de georganiseerde rovers kunnen met behulp van een foto van de code de sleutels bij laten maken, plus andere methoden om de bussen te roven, proberen preventief dat te ontmoedigen, binnen is ook alles steeds opgeruimd en is te zien dat we niets van waarde in het campertje achterlaten ook het klepje van het handschoenen vakje staat open om te laten zien dat we alles van waarde uit de bus mee nemen.

Niet overdreven, had ik nog het liefs een een gepantserd busje 4x4 omgebouwd tot campertje met de beste sloten er op, maar ja laten we maar gewoon doen.

Ons T5-campertje gekocht met 38.000 km op de teller, is een wit geen roest T5 TDi 19 63kw 4cil 2005 een heel verschil met het T3-campertje 1600 37kw diesel CS van 1982 we hebben er heel heel veel mee gereden de vijftien jaar dat we heb hebben gehad ruim 8 Ton hebben we met het zelfde motortje gereden voor de rest heb ik alles vernieuwt, technisch gezien het ik er een nieuwe van gemaakt.

Ook de T5 moet ik zelf onderhouden en repareren, dat is behoorlijk kosten besparend, op die manier kunnen we hem hebben, en er maar rijden, er zal niet zo veel maar worden gereden als met de T3, gezien de recessie, maar het stukje vrijheid, en het kunnen terug vallen op ons klein onderkomen, is voor ons een stukje zekerheid, in een onzekere tijd.

Dit bericht is ook een aanvulling op het me voorstellen, op Jullie forum.

Justin wat voor foto's had je graag gezien, (als het me lukt) van buiten of van binnen, of de combinatie er van.

Mvg,
Jakob.J
Ps, de foto moet klein zijn we hebben maar 500 mb maandelijks tot onze beschikking, met een dongel/laptop.
 
Je zou de foto's kunnen verkleinen met een fotobewerking programma. Dat scheelt je weer een paar MB's. Je kunt je foto's uploaden met bijvoorbeeld mijnalbum.nl. Daar kun je makkelijk de foto's mee online op het forum zetten.
 
Om foto's te plaatsen lees eerst even DIT en regel 12 van de forumregels:
12. Het maximale formaat van foto's is 1024 x 768 pixels. Avatars mogen maximaal een formaat van 150px bij 150px hebben
 
Partagas;342322 zei:
Welkom hier Jacob

Dank je wel Eduard,:ja

Zoals je misschien weet wonen wij in de stad Groningen, maar staan al een tijdje in geschreven ik Limburg, maar kunnen geen keuze maken wat we kennen de plaatsje niet zo,
we zoeken een goedkope huurwoning in een nette beurt, een kleine bejaarde woning is best voor ons, meer hebben wel graag zicht op ons T5-campertje.

Ja dan heet je iemand welkom en krijg je zo'n vraag.rofl

Als je er niet mee kan dan nog steeds bedankt voor je begroeting.:)^

Mvg,
Jakob.J
 
Welkom hier!

Ik zou errug graag wat foto's zien van de Transporter!

gr. Justin

Beste @Justin van den Berg

Als VW Bedrijfswagen man, weet je misschien wat het probleem is.

We hebben een probleem met onze T5-campertje,
we hebben de remvloeistof laten vernieuwen, de monteur had nog een proefrit gemaakt en nadien deden de remmen het heel slecht te gevaarlijk om te rijden, waren er direct mee terug gegaan, ons laten bepraten en zitten nu met een slecht remmende bus.
De remmen waren eerst hard, even intrappen en deed het goed, nu zakt het pedaal haast tot aan de bodem, als je stil staat en hard op het pedaal trapt, dan druk je het pedaal tot op de bodem, wat kan de monteur hebben gedaan, de man was aardig op gewicht kan hij zo hard hebben staan hengsten op het pedaal dat er iets kapot is gegaan, om later het weer te repareren en de kosten in rekening te brengen, wat moet ik me daar bij voorstellen.

We zien uit naar je reactie.

Mhg,
Jakob.J
Ps, foto's plaatsen is niet gelukt, probeer het later nog wel weer.