• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen Lancia delta integrale

Robbie146 zei:
Welkom hiero mede Brabo :-d

Enorm mooie Lancia heb je daar :-)^
Dankje,
Ik vind zo`n 166 ook een geweldige limosine.
Veelal onder gewaardeerd,maar niet terecht.
Beetje het zelfde verhaal met de grote lancia`s

Maar dat gaat veranderen sinds lancia chrysler over genomen heeft.

Allebei merken die maar zo`n 10,000 stuks buiten hun eigen land verkopen..
De volgende grote lancia en mischien alfa ook komen op het onderstel van de chrysler 300c.

janhenduk zei:
Vanmorgen mijn collega nog even nagevraagd.
Zijn broer wilde 3 jaar terug wilde hij al lid worden van het Delta integrale club maar het was er nog niet van gekomen.
De motor revisie heeft ruim een jaar geduurd mede ook wachten op onderdelen.
Versnellingsbak is nadien nog 2x stuk gelopen en maar is nu weer oké.
4mnd terug APK afgekeurd door te hoog CO gehalte en hij heeft dit nog niet verder opgelost.

Trouwens zijn Delta is officieël ook rood maar is nu meer baby rose zoals mijn collega.
Ik vindt en blijf het nog steeds geweldige auto's om te zien en gelukkig zijn er nog mensen die deze auto's an de praat houden.
Misschien toch iets voor hem?
Het is echt de moeite om lid te worden van www.lanciaclubnederland.nl.
Zoals je al aangaf,buiten een vrachtwagen vol aan kennis en onderdelen via club leden.
En dan heb ik het nog niet een over de evenementen zoals trackdays en circuit bezoeken.

mooie auto en staat er strak bij :-)^

toevallig ook wel eens bij een autobedrijf in Uden te vinden ? , dacht de auto te herkennen :weetniet

peerlancia zei:
mischien kom ik wel ff kijken.

zo te zien komen er wel meer.
uitgelezen kans om eens wat forumleden te ontmoeten.

Nee, niet misschien:no

Je geeft je gewoon op, zet het in je agenda en op die dag ben je dus al gewoon bezet.

Ja, gewoon opgeven (als je die dag kan natuurlijk). Ik hoop zelf nog het een en ander aan mijn auto te doen, maar je kunt net zo goed alleen komen praten en kijken neem ik aan.

Prachtige wagen zeg!! O, wat blijft zo'n HF toch fraai!!