Update 27-04-2014
Anderhalve week geleden is de Integrale weer zonder problemen door de APK gekomen, en direct daarna voor de nodige updates weer door m'n maatje onder handen genomen.
Deze keer m'n zinnen gezet op wat cosmetische, zinvolle upgrade's zoals Magnecor KV85 bougiekabels, onderste turboslang vervangen door een siliconen exemplaar, een Quick-shift schakelpook, een Abarth turbodrukmeter, een differentieel cradle i.c.m een extra stabilisator stang voor de achteras, en nog wat normaal periodiek onderhoud zoals het verversen van remolie en achterdif olie. Ook is er een nieuwe Lambda sonde geplaatst.
Maar plaatjes zeggen meer dan woorden:
De Magnecor bougiekabels:
Onderste turbo slang
Nieuwe lambda sonde
M'n maatje bij het monteren van de remblokken.. Gekozen voor Hawk HPS remblokken.
Het achterdif-cradle met stabilisator stang
De Abarth turbodrukmeter en startknop in echt carbon gemonteerd.
Van de Quick-shift schakelpook heb ik nog geen goede foto's. Deze zal ik binnenkort nog even plaatsen.
Toekomst plannen zijn voor dit jaar nog het mappen van de motor bij Beek Racing, en een set nieuwe NTM velgen (Speedline replica's). Ook komt er een conversie van wielbouten naar draadeind-studs met blauw geanodiseerde wielmoeren:
Volgend jaar waarschijnlijk de auto compleet overspuiten