• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Martijner

Martijner

Detailing rookie
16 jun 2009
22
0
39
Even voorstellen :

ik ben Martijn, 23 jaar en kom uit een klein gat nabij Eindhoven
Ben werkzaam op de R&D bij een bedrijf dat industriële camera's maakt.

Maar goed waarvoor we hier zijn! mij auto, een BMW E38 735iL uit 1997. Rij er mee sinds feb. 2009, en rij hem ondanks het verbruik met liefde en plezier.

toen ik de auto kocht zat deze vol met kleine krassen van de struiken waar de vorige eigenaar elke dag langs af reed en de lak was erg dof. ik kreeg het goede idee er iets aan te doen en ben vol overtuiging een fles turtle wax gaan halen bij de lokale autohandel. Nog voor het openen van de fles hier het forum ontdekt waardoor de fles nog steeds ongebruikt in de kast staat.

doe het liever in een keer goed:lol En het resultaat mag er opzich wel wezen

ook meteen een foto van m' n autootje:love :

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie beemer Martijn en welkom trouwens. Afgelopen winter heb ik er net zo'n 1 gedaan. Die had enorm harde lak trouwens en daar ben ik echt een behoorlijke ppos mee bezich geweest om die weer helemaal shiny te krijgen. Ik hoop voor je dat je een machine hebt anders ga je waarschijnlijk echt spierballen ontwikkelen die je op een gimiddelde R&D afdeling zelden tegen komt.

Welkom. Je BMW ziet er prima uit. Mooie wielen ook. Origineel blijft toch het mooist naar mijn mening.

HLE-99 zei:
Mooie beemer Martijn en welkom trouwens. Afgelopen winter heb ik er net zo'n 1 gedaan. Die had enorm harde lak trouwens en daar ben ik echt een behoorlijke ppos mee bezich geweest om die weer helemaal shiny te krijgen. Ik hoop voor je dat je een machine hebt anders ga je waarschijnlijk echt spierballen ontwikkelen die je op een gimiddelde R&D afdeling zelden tegen komt.

ik ben de gelukkige eigenaar van een dap500.. Eerst als combi met dee ssr reeks wat niet heel veel deed op de BMW.. Nu met Monello en dat is dus echt de shit!!

Zal morgen ff een collectie foto uploaden

De monello producten doen het inderdaad goed op deze lak en met de DAP heb je gewoon een goede machine. Ik ben benieuwd naar je serie van pics.

23 jaar en dan in een BMW 7....... heb ik toch wat fout gedaan volgens mij....:-b :lol

In ieder geval: welkom!!

nog 2 foto's van Na de behandeling.

helaas geen voor foto's

Wassen met meg NXT en meg washmitt

begonnen op de kofferdeksel met :

Wassen meg NXT en meg washmitt

Dappen met:

PB ssr3 op geel
PB ssr2 op oranje

helaas weining verschil

www.Carclean.com ---> hoppa tijd voor t echte werk:

wassen met Dodo supernatural shampoo

Dappen met:
Monello Raffini Mezzo Polish op geel
Monello Raffini Finale Finishing Polish op oranje
Monello Raffini Inizio Compound op wit en zwart
dodo lime prime op zwart
Dodo Blue velvet
Dodo Purple Haze
Dodo Supernatural

Ramen met Rain X
Velgen met Meg WB en NXT 2.0 wax
banden meg HG
Uitlaat tips met meg all metal polish
trims meg trim restore

Laatst bewerkt door een moderator:
Dappen met:
Monello Raffini Mezzo Polish op geel
Monello Raffini Finale Finishing Polish op oranje
Monello Raffini Inizio Compound op wit en zwart

Snap ik niet goed, Inizio is de zwaarste cut en die dan op witte/zwarte pad; en de finishing op oranje terwijl Mezzo op de zwaarste pad? :weetniet

Logischer zou zijn:
Inizio op geel (zware combo!)
Mezzo op oranje
Finale op wit

dannydehert zei:
Snap ik niet goed, Inizio is de zwaarste cut en die dan op witte/zwarte pad; en de finishing op oranje terwijl Mezzo op de zwaarste pad? :weetniet

Logischer zou zijn:
Inizio op geel (zware combo!)
Mezzo op oranje
Finale op wit

oeps je hebt gelijk! heb de namen door elkaar gehaald |-)zzz

Monello Raffini Inizio op geel
Monello Raffini Mezzo op oranje
Monello Raffini Finale op wit en zwart

had erg diepe krassen in de lak zitten, de vorige eigenaar reed dagelijks lags een bosje af }:)w