Even voorstellen :
ik ben Martijn, 23 jaar en kom uit een klein gat nabij Eindhoven
Ben werkzaam op de R&D bij een bedrijf dat industriële camera's maakt.
Maar goed waarvoor we hier zijn! mij auto, een BMW E38 735iL uit 1997. Rij er mee sinds feb. 2009, en rij hem ondanks het verbruik met liefde en plezier.
toen ik de auto kocht zat deze vol met kleine krassen van de struiken waar de vorige eigenaar elke dag langs af reed en de lak was erg dof. ik kreeg het goede idee er iets aan te doen en ben vol overtuiging een fles turtle wax gaan halen bij de lokale autohandel. Nog voor het openen van de fles hier het forum ontdekt waardoor de fles nog steeds ongebruikt in de kast staat.
doe het liever in een keer goed En het resultaat mag er opzich wel wezen
ook meteen een foto van m' n autootje :
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
ik ben Martijn, 23 jaar en kom uit een klein gat nabij Eindhoven
Ben werkzaam op de R&D bij een bedrijf dat industriële camera's maakt.
Maar goed waarvoor we hier zijn! mij auto, een BMW E38 735iL uit 1997. Rij er mee sinds feb. 2009, en rij hem ondanks het verbruik met liefde en plezier.
toen ik de auto kocht zat deze vol met kleine krassen van de struiken waar de vorige eigenaar elke dag langs af reed en de lak was erg dof. ik kreeg het goede idee er iets aan te doen en ben vol overtuiging een fles turtle wax gaan halen bij de lokale autohandel. Nog voor het openen van de fles hier het forum ontdekt waardoor de fles nog steeds ongebruikt in de kast staat.
doe het liever in een keer goed En het resultaat mag er opzich wel wezen
ook meteen een foto van m' n autootje :
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Laatst bewerkt door een moderator: