• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen - Mikail - Golf VI

Mikail

Detailing trainee
31 dec 2014
48
30
Hallo iedereen

Mijn naam is Mikail, ik ben 21 en nog student. Ik ben veel bezig met mijn auto en probeer deze wekelijks te poetsen. Ik rij momenteel in een golf 6, dit is mijn tweede auto. Hiervoor reed ik rond in een golf 4. De 6 is een jaar geleden overgespoten geweest, alles behalve het dak, maar ik begin lichte krasjes op mijn lak te krijgen waar ik me aan stoor. Ik ben binnenkort van plan de auto te polijsten en kwam dus hier terecht. Verder ben ik ook van plan de auto te verlagen met schroefset, originele led achterlichten plaatsen en eventueel ook xenon-led koplampen. Op lange termijn wil ik ook nog andere velgen plaatsen.
Hier enkele foto's:
KeoOjr.jpg

g2tgVm.jpg

yhcFXB.jpg


Dit was mijn vorige auto:
1wft.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Welkom!
Nice car! zelf rijd ik ook een Golf 6, alleen geen GTD maar een 2.0TDI 4Motion.
Heerlijke auto's om in te rijden!
 
Bedankt!
Rijd zeer fijn inderdaad maar die van mij is ook "maar" een tdi;)
Exterieur heb ik volledig veranderd naar gtd en interieur is van een gti omdat ik de rode stiksels en accenten mooier vond.
 
Mikail;n411500 zei:
Bedankt!
Rijd zeer fijn inderdaad maar die van mij is ook "maar" een tdi ;)
Exterieur heb ik volledig veranderd naar gtd en interieur is van een gti omdat ik de rode stiksels en accenten mooier vond.

Niets mis mee! maar wel gaaf een gtd uiterlijk, die rode stiksels zijn zeker gaaf, zelf heb ik en lederen interieur, en het is een 4Motion dat plakt aan de weg, Heerlijk!.
 
Nog enkele foto's van mijn oude liefde:
Bij aankoop
img0146it.jpg


Op de foto in de eerste post staat de auto nog hoog (keuringmodus), hier de normale rijhoogte:
mu51.jpg

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
img2422yj.jpg

4z75.jpg


Deze auto heb ik 4 jaar gebruikt, en de mods langzaam uitgevoerd (dure hobby, vooral voor een student). Wat ik allemaal gedaan had: jubi koplampen, recaro leder interieur en deurpanelen, r32 stuur en pook, r32 alu interieurlijsten, bora verlichte luchtroosters, zwarte dakhemel, schroefset met v6 stabi stang, kofferklep clean (vw embleem moeten weglassen), gti spoiler, usa achterlichten, SE mfa teller...
 
Pietaah We hebben momenteel alleen VW's thuis dus dat kun je wel zeggen :-D
BrunoV Bedankt, ik woon in Genk

Vandaag nog alu gti pedalen opgehaald en gemonteerd, binnenkort ga ik een dap900 bestellen en de auto een uitgebreid detailbeurt geven.
conv_1510.jpg
 
Genk is redelijk ver van bij mij: Galmaarden. Maar je mag altijd eens afkomen om mijn DAP te proberen hoor!
 
Zojuist auto gewassen, emblemen en grill strepen zwart gespoten. Wat vinden jullie ervan, zwart of terug chroom?
conv_1521.jpg
 
Vindt het wel wat hebben... Achter embleem ook zwart? Misschien dan je zijspiegels chroom kap? Ga zelf binnenkort me mistlicht met gele folie doen.zie je ook wel op een golf 6. Ef kijen hoe dat staat. (Heb zelf vw passat 3c deep black pearl)
 
Ik zou ze zwart laten! Vind ik erg mooi bij bijna alle auto's.
Vooral op zwarte auto's vind ik chroom niet mooi, dat maakt de auto meteen zo braaf.

Heb zelf ook m'n logo's zwart gemaakt.