• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen van weer een nieuw lid

mikeo

Detailing trainee
12 jun 2013
15
47
Na jaren de auto op de meest slechte manier (wasstraat) gewassen te hebben kwam ik dit forum tegen. Je begint te lezen en voor je het weet wordt je met de minuut enthousiaster om je auto eens goed te gaan verwennen en vooral weer mooi te maken.

Mijn naam is Michel en 43 jaar jong en kom uit een kleine plaatjes in de buurt van Alkmaar.
Het doel is om een Ford Focus Station van 13 jaar oud maar nog steeds een heerlijke auto om in te rijden en ziet er ook nog goed uit voor zijn leeftijd en een Ford S-Max (wereld auto nooit meer iets anders, zoveel ruimte waar je ook zit en de wegligging is super) beide zwart te gaan aanpakken.

Vooral de Focus heeft in de jaren al heel wat mee gemaakt qua lak (krassen en swirls) dus een hoop werk ligt er klaar. De S-Max valt gelukkig mee maar heeft toch wel de nodig krassen opgelopen door, tja dat staat er helaas nooit bij.

Al heel veel gelezen en sta op het punt mijn eerste bestelling te gaan doen en dan is het wel prettig om even wat advies te krijgen over je bestelling of je alles wat je hebt uitgekozen ook bij elkaar kan maar dat zal ik in een ander topic gaan vragen.
 
Van harte welkom hier!
Hoe meer je hier leest en ziet, hoe aanstekelijker het werkt ;)