• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Xsara Coupe

Xsara Coupe

Detailing guru
19 mei 2009
867
153
Ik ben actief op diverse auto fora, vooral in de citroen sfeer en heb een tijdje meegekeken op het meguiars forum.
Ik ben student, 23 en rijdt op dit moment een citroen c5 v6, een xm v6 en een porsche 944 2.5.
Voor de c5 heb ik altijd xsara coupe gereden, die altijd tot in de puntjes gepoetst was met meguiars spullen.
De C5 komt uit de lease en heeft wat grover geschut nodig. Daarnaast staat mijn xm op het punt om volledig in concoursstaat overgespoten te worden. Die wil ik dus ook als dusdanig bij kunnen houden.

Na wat zoeken kwam ik toen toch op een DAP500 als goede poetsmachine om het machinaal poetsen onder de knie te krijgen...

Foto's van de bolide's zullen binnenkort volgen..
 
Haha, ach, ben dan ook niet echt een student in de betekenis die velen er aan hangen;)
Niet roken, niet te veel uitgaan en veel werken maken t wel doenbaar!
En technisch veel zelf of met vrienden doen scheelt ook een bom duiten!
 
Welkom! Inderdaad een aardig wagenpark, zeker voor een 23-jarige student. Het lijken me ook neit de gemakkelijkste en goedkoopste auto's in onderhoud. :)
 
Zoals beloofd hier wat foto's:

Foto-BLEOS3XM.jpg


De C5

Foto-TUNNAPS4.jpg


En de xm, nog voordat ze door vandalen onder handen is genomen. Na deze foto is er 1 keer een aanhanger in gereden terwijl ik op vakantie was (geen briefje uiteraard):

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En een keer een deuk in getrapt aan 2 kanten:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dat met een door de vorige eigenaar slecht overgespoten motorkap/voorscherm zorgen ervoor dat de auto volledig overgespoten wordt:grinning:


Met de c5 alweer naar de eerste poetsclinic geweest. Gelukkig bleek de lak makkelijk te corrigeren:party: SSR2.5 op oranje en daarna afbouwen gaf een heel mooi resultaat na 1 pass op de DAP!
Binnenkort zulllen er wel wat project shoots volgen. Vooral de witte doffe nissan bluebird van mn vriendin kan wel een poetsbeurtje gebruiken!
 
Mooi om te zien dat er ook meerdere C5 clubbers gaan detailen ;)

Welkom en een mooie PH1 heb je daar! Zit er een G3 in?
 
Nee, zit geen gas in. lekker benzine stoken in de zes pitter :party:

Binnenkort volgt nog wel een foto van de porsche en van de c5 op zijn nieuwe slofjes..
Hier staat die nog op de wintervelgen, 16". Voor de zomer is er een set 17"...
 
Mooie Citroenen!

Iemand van het Citroën Forum toevallig?

Zonde van de XM trouwens.

Groetjes,

Gauthier



Citroën DSuper 1974
Citroën CX Prestige 1977