• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Xsara Coupe

Xsara Coupe

Detailing guru
19 mei 2009
867
153
Ik ben actief op diverse auto fora, vooral in de citroen sfeer en heb een tijdje meegekeken op het meguiars forum.
Ik ben student, 23 en rijdt op dit moment een citroen c5 v6, een xm v6 en een porsche 944 2.5.
Voor de c5 heb ik altijd xsara coupe gereden, die altijd tot in de puntjes gepoetst was met meguiars spullen.
De C5 komt uit de lease en heeft wat grover geschut nodig. Daarnaast staat mijn xm op het punt om volledig in concoursstaat overgespoten te worden. Die wil ik dus ook als dusdanig bij kunnen houden.

Na wat zoeken kwam ik toen toch op een DAP500 als goede poetsmachine om het machinaal poetsen onder de knie te krijgen...

Foto's van de bolide's zullen binnenkort volgen..
 
Haha, ach, ben dan ook niet echt een student in de betekenis die velen er aan hangen;)
Niet roken, niet te veel uitgaan en veel werken maken t wel doenbaar!
En technisch veel zelf of met vrienden doen scheelt ook een bom duiten!
 
Welkom! Inderdaad een aardig wagenpark, zeker voor een 23-jarige student. Het lijken me ook neit de gemakkelijkste en goedkoopste auto's in onderhoud. :)
 
Zoals beloofd hier wat foto's:

Foto-BLEOS3XM.jpg


De C5

Foto-TUNNAPS4.jpg