• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen

r-astra-g

Detailing rookie
28 dec 2015
12
5
35
hallo,

hier robert uit regio hoorn.
Ik zat en keek hier al langere tijd rond (paar jaar)
had wel een accoount maar nooit wat mee gedaan.

waarom nu dan wel, ik heb inmiddels wat meer ervaring met het detailen en wil hier graag verder mee.
Ik zit met wat vraagjes, die ik elders zal toelichten

momenteel rijdt ik nog een opel corsa b 5 deurs. vanaf zaterdag een astra g in marine blauw.
verder heb ik nog een project corsa b staan met c20xe. en een Volvo 850 voor de vakantie.

gr, robert

Welkom Robert!

Corsa B heb ik ook nog gehad, gsi wel haha. Eerste auto maar niet met een 2.0 uit een astra gsi wel heb ik eens mee gereden met een corsa a met een c20let motor. Bang werd ik ervan.

Veel detail plezier.

bedankt.
En ja, met dit soort dagen wordt het natuurlijk snel druk op fora wat dat betreft.

Dit is een zeer uitgebreid forum met veel mensen die veel verstand hebben van.
Dat maakt het voor een newbie best lastig. vooral afkortingen van producten.

ik zal in loop van volgende week wat projecten plaatsen.

Stel gerust vragen als je dingen niet begrijpt of als je niet weet waar afkortingen voor staan. Uiteindelijk is iedereen hier met nul begonnen en het forum zou voor iedereen begrijpelijk moeten zijn.

Daarnaast helpt het ook om je flink in te lezen als je daar de gelegenheid voor hebt.