• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

Koudijs

Detailing rookie
24 dec 2016
2
2
41
Nuth
Hey iedereen,

Ik ben Leroy, 33 jaar en woonachtig in het mooie Nuth. Getrouwd en heb een lieve kleine dochter.
Een groot hobby van mij zijn auto's maar nog nooit het schoonmaken ervan (ik wil mijn leven verbeteren).

Ik heb 3,5 jaar geleden een Volvo V40 uit 2001 gekocht waar we na 82000 kilometer verder nog steeds erg blij mee zijn

20140526_185211_zpsx8adeb11.webp
20140526_185223_zpsl2blnail.webp
20140526_185233_zpskfkxsm0o.webp

Ik geef eerlijk toe deze is qua onderhoud niets te kort geschoten maar het schoonmaken/poetsen wel.

Nu zijn we zo blij met de Volvo dat we een 2de hebben gekocht. (Kan je gelijk een spelletje zoek de verschillen doen haha)

20161217_123749_zps8hbdny1f.webp

20161217_123734_zpspltpmxrt.webp

Deze was zoveel beter gepoetst dat ik mij zeer schaamde haha. Dat wil ik nu goed gaan aanpakken (ieder om de zondag poetsen/schoonmaken).

Ik heb nog geen spullen/ervaring en know how.... dat wilde ik hier gaan zoeken en ieder hulp is welkom.

Al vast bedankt!

Welkom.

Verdiep je een in onderstaand topic, daar is een schat aan informatie te vinden:

https://forum.Carclean.com/threads/...ig-met-videos-20-11-15-update-geplaatst.4266/

Welkom Leroy en veel plezier op het forum.

Beide dezelfde kleur ook. Je kan dus niet zeggen tegen je vrouw, pakt de grijze maar.

Er is een zee aan informatie te vinden hier dus dat gaat goed komen. Nicknameless had al een goede link geplaatst.

Bedankt voor de warme welkom.

Ik ga voorlopig veel lezen (had de link al eens bekeken, nog bedankt daarvoor) en misschien eens op bezoek bij iemand die het echt kan.