• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

Dennis!

Detailing trainee
27 feb 2017
5
25
47
Goedemiddag,

Bestel al wat langer bij Carclean en lees zo nu en dan ook op het forum de tips, maar vond het nu wel tijd om me even aan te melden en me voor te stellen.

Ik ben Dennis en woon in de omgeving van Leiden, ben in het bezit van een Subaru WRX waar ik erg trots en zuinig op ben. Behalve gepoetst, wordt die ook zo nu en dan voorzien van leuke extra's waardoor het uiterlijk wordt verfraaid of de wegligging wordt verbeterd.

Hierbij wat plaatjes bij de praatjes:
p5pb13720531.webp
p5pb13720533.webp
p5pb13720521.webp

p5pb13733250.webp

Groeten Dennis!

• Leuk
Reacties: Mrkawa en Ries
Bedankt allemaal!! :)

Welkom op het forum...
De "Soeb" ziet er goed uit.
Klopt het dat je koplampen wat dof uitslaan?
(Zie foto 3)

Klopt inderdaad, en die wil ik ook aanpakken binnenkort!

Maar vroeg me af wat ik er voor nodig heb, ben in het bezit van een DAP900 met o.a. 3,5 inch pads.
Heb de power pack dus verschillende Monello Raffini polish er bij gekregen en ik heb nog van Poorboy's SSR-1 en Professional polish.
Is dat voldoende om ze netjes te krijgen of moet ik ze echt eerst opschuren en zo ja met welke korrels?

Wil ze gaan beschermen met Gyeon Q2 Trim!

Groeten,
Dennis!