• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Mark321

Detailing rookie
29 jul 2017
2
2
49
ik ben Mark en geheel in de wereld van detailing. Auto's poetsen heb ik altijd boeiend gevonden en was m'n auto met zeer grote regelmaat en zet de auto graag in de was. Als voorbeeld onze camper hebben we nu een jaar en die heb ik al 4 maal in de was gezet en we zijn er pas ongeveer 8 weken mee weggeweest.

Zelf rijd ik een Renault Talisman, mijn vrouw een Twingo, allemaal eigen auto's en dan hebben we nog een Fiat/ Adria camper. Genoeg materieel om te poetsen.

Nu wil ik graag starten, ik ben zelfs door een 'car detailer' al uitgenodigd om te komen kijken, maar ik wil eea aanschaffen om als eerste mijn camper onderhanden te nemen.

Is er een startset oid te koop?

Hoi Mark.
Er staan zo links en rechts wel wat setjes beschreven door forumleden met spullen die zij zouden aanraden.
Wat je onder een startset verstaat, is voor iedereen verschillend. De een houdt het bij een set emmers, shampoo en wat microvezel, de ander gaat helemaal los met polijstmachines en zo.

Hey Mark!

Welkom op het Forum. :)

Onderaan mijn berichten staat een link naar een starters-set. Sterker nog, starters die inmiddels meer ervaring hebben gebruiken het nog steeds. :)

Welkom Mark! Genoeg te poetsen. Op het forum zijn verschillende 'starterssets' van andere leden te vinden.

Succes en veel plezier hier en tijdens het detailen!

Hallo allemaal,

We hebben vorig jaar een gebruikte caravan gekocht welke ik voor het komende seizien de voor- en achterkant wil gaan poetsen.
Nu heb ik met veel interesse de link van Q voor het "Bassispakket + stappenplan voor de beginner gelezen" maar vraag me af of dit ook van toepassing is op de gladde delen van een caravan of is dit een ander soort materiaal en behoeft dit andere spullen??