• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Smaken verschillen natuurlijk maar de zwarte nieren i.c.m zwarte raam trim vindt ik wel erg mooi staan.
Chrome maakt iets tammer.

Persoonlijk vindt ik dat dan ook je raam lijsten chrome horen te zijn, en daar past dan weer standaard hemel bekleding bij (opbouw fabrieks af).

Als jouw auto uitgerust is met orgineel shadow line/ m line ; hoogglans zwarte raam lijsten ,hoogglans zwart spiegel deel ipv plastic, alcantera hemel bof je enorm !
Super compleet in dat opzicht ga je nog wel meer waarderen met de tijd.:D

Voor mijn e60 ooit offerte voor shadow line trim gehad, volgens mij inc montage 1600 euro :joy:.
 
Smaken verschillen natuurlijk maar de zwarte nieren i.c.m zwarte raam trim vindt ik wel erg mooi staan.
Chrome maakt iets tammer.

Persoonlijk vindt ik dat dan ook je raam lijsten chrome horen te zijn, en daar past dan weer standaard hemel bekleding bij (opbouw fabrieks af).

Als jouw auto uitgerust is met orgineel shadow line/ m line ; hoogglans zwarte raam lijsten ,hoogglans zwart spiegel deel ipv plastic, alcantera hemel bof je enorm !
Super compleet in dat opzicht ga je nog wel meer waarderen met de tijd.:D

Voor mijn e60 ooit offerte voor shadow line trim gehad, volgens mij inc montage 1600 euro :joy:.

De m-sport uitvoeringen hebben standaard de zwarte hemel in stof, alcanatara kan ook, maar dat is weer meerprijs.

Zwarte nieren vind ik ook zo mooi staan, mijne heeft ook de zwarte shadowline lijsten en ook voorzien van zwarte nieren, maakt het mooi één geheel anders wordt het van alles wat.

Nog plannen voor chiptuning?
 
  • Leuk
Reactions: D!m!tr!
@dencoupe

Weer wat geleerd.
Tof, absoluut heel mooi

Chip gaat wel leuk wezen, zeker qua koppel.

Mijn 530d heeft 325 pk en 750 nm koppel.
Dpf off & downpipe & egr spul eraf. Chip & andere inlaat en nog wat aanpassingen.

Zou ik het achteraf nog doen, nee , al is het absoluut een kanon.
Kim jong un is jaloers op hoeveel rook eruit komt bij kick down.
0-uVfbOpEmKNUzkWAc.png
 
De m-sport uitvoeringen hebben standaard de zwarte hemel in stof, alcanatara kan ook, maar dat is weer meerprijs.

Zwarte nieren vind ik ook zo mooi staan, mijne heeft ook de zwarte shadowline lijsten en ook voorzien van zwarte nieren, maakt het mooi één geheel anders wordt het van alles wat.

Nog plannen voor chiptuning?

Chiptuning is zeker iets waar ik over nadenk. Maar dan ook wel alleen chiptuning, niets met andere onderdelen vervangen. Mocht je een goede tip hebben in prijs/kwaliteitsverhouding, dan sta ik uiteraard open voor suggesties :)
 
Mijn tip bij chiptuning is voor kwaliteit/ kwaliteit te gaan.

Ik sluit me hier bij aan, zoek voornamelijk eens op BMW fora naar ervaringen en dan zie je snel genoeg welke namen veelvuldig als positief naar boven komen.

Puur op zoek naar een koopje loopt vaak uit op teleurstelling.
 
Welkom! Schitterende auto, prachtig merk :heart:

Zie hem persoonlijk wel liever op iets bredere sloffen maar wellicht heb je daar al plannen voor. Het is iig een leuk object om te detailen waar hoe dan ook aardig wat uurtjes in gaan zitten.

Succes ermee. ;)