• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Volksdriver

Detailing rookie
2 apr 2018
5
2
Hallo, mijn naam is Martin, 27 jaar, woonachtig in Brabant. Ben in bezit van een zwarte Volkswagen golf. Ik volg het forum al een tijdje. Dus werd het tijd om maar is een account aan te maken. Sinds vorig jaar wat bestellingen gedaan en ondertussen al een hele verzameling. Sinds een maand heb ik een dap900 v3 raffini starterskit.

Gister ben ik begonnen met een testspot. Dat viel me helaas erg tegen. Er zijn een hoop vervelende krasjes aanwezig. Vooral veel op het dak.Ik zal hier vast nog wel wat vragen stellen. Aangezien ik helemaal nieuw ben met het polijsten.
Alvast bedankt voor alle info.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist nog even een klein bestelling gedaan. De s3 en s30 komen deze kant op. Samen met een sandwich Spiderpad. Welke snelheid raden jullie aan met de spiderpad ? Icm met de s3
 
Welkom namens mij
Ik zou standje 5/6 beginnen
Het grote voordeel met de s3 is dat als je het goed doet de korrel
Op een lagere stand3/4door kan werken tot een redelijke finish:grinning:
Veel suc6
 
Gister ben ik verder gegaan met de motorkap. De meeste krasjes heb ik weg gekregen met de spiderpad. Nu heb ik machinaal een laagje collnite 845 aangebracht. Later op de avond zag ik allemaal soort vlekken of wolkjes op de kap. Iemand hier ervaring mee ?
 
Een foto zal misschien wat meer helpen. Plak ff een tape zodat de camera goed scherp stelt.
Rare opmerking misschien, maar wel uitgebuft met diverse doeken?? Dus niet met een doekje hele auto gedaan...
 
Ik denk dat ik hem niet goed had uitgebuft. De volgende dag nog even met spray en wipe er overheen en alles was weg. Binnenkort ga ik verder met de rest van de auto