• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Jorick Burghard

Detailing trainee
10 mei 2018
3
45
Zwolle
Hallo allemaal,

Ik ben Jorick, 21 jaar oud en woonachtig in Zwolle. Sinds 3/4 jaar geleden begonnen met het detailen en zou er heel graag mijn werk van maken.

4,5 jaar geleden heb ik gekozen om voor interieur adviseur te studeren maar het autodetailen is na een aantal jaren uit de hand gelopen qua hobby.

Nu ik al zoveel spullen heb en over te zijn gestapt van waxen naar glascoatingen wil ik dit heel graag gaan doorzetten, van je hobby je werk proberen te maken ;)

Het enige wat nog ontbreekt zijn de Rupes mini en ibrid. Deze zullen binnenkort aangeschaft worden.

Ik hoop hierbij genoeg over mijzelf verteld te hebben en er zullen vast vaker berichten voorbijkomen :)

Mvg,

Jorick
 

Bijlagen

  • 37FAB0D1-4066-4481-9D67-354334D54139.jpeg
    37FAB0D1-4066-4481-9D67-354334D54139.jpeg
    274,5 KB · Weergaven: 139
Welkom, mooi om van je hobby je werk proberen te maken, nobel streven.
Is een hoop al over te vinden op het forum, ff zoeken en je krijgt een schat aan info.

Veel leesplezier!
 
  • Leuk
Reactions: Jorick Burghard