• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

MarcoVogie

Detailing trainee
29 jul 2018
11
32
Goeie dag,

Mijn naam is Marco, woonachtig in omgeving Rotterdam.

Na jaren lang gebruik te hebben gemaakt van basic was producten, heb ik besloten om wat serieuzere spullen aan te schaffen.
Op 1 of andere manier voel ik me erg aangetrokken tot de Poorboys producten, alleen het logo van Johnny No Cash vind ik al geweldig!
Uiteraard moeten de producten ook goed te gebruiken zijn, dus ik heb al een aardige verzameling producten aangeschaft om uit te testen.

Momenteel gebruik ik mijn Poorboys collectie voor mijn zwarte Opel Speedster Turbo

Deze producten gebruik ik nu al een aantal maanden naar tevredenheid, al moet ik uiteraard nog wel wat ervaring op doen in zowel te praktijk als de theorie.
Ik hoop op dit forum iets te leren van deze hobby, dus ik zal ik het forum regelmatig gaan bezoeken om te lezen en te vragen.
 

Bijlagen

  • IMG_20180621_170101949.jpg
    IMG_20180621_170101949.jpg
    193 KB · Weergaven: 152
  • 1.jpg
    1.jpg
    329,8 KB · Weergaven: 122
Welkom! Al een mooie verzameling zie ik en die Speedster heb ik ooit ook nog mee gereden. Toffe bak maar je ziet ze niet zoveel meer jammer genoeg. Ziet er mooi onderhouden uit.