• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Brambo

Detailing trainee
5 aug 2010
12
47
Zo, na een tijd rondgedwaald te hebben op het meguiarsforum om de kneepjes van het detailen onder de knie te krijgen, ben ik een tijdje geleden al weer hier op dit forum beland. Wat een openbaring. Na veel (lees, heel veel) gelezen te hebben wordt het maar eens tijd om een account aan te maken en mezelf even voor te stellen.

Ik ben Bram Jacobs, 20 jaar en woonachtig in Heerlen (Zuid-Limburg). Ik ben al sinds jong bezig met met het wassen van auto's ( ja begonnen met turtlewax shampoo en 'wax':-" ). Net als velen van jullie stroomt bij mij sinds een tijdje ook het detailingvirus door mijn bloed. Heb zelf nog geen auto, maar detail (naar groot genoegen) de auto van mijn ouders, vriendin en schoonouders.

Mijn vader rijdt een reflexzilvere (wat een lastige kleur om veel resultaat op te zien) Golf V, 1.4 FSI Businessline. Mijn vriendin een zwarte peugeot 206. Niet veel speciaals dus.

Hier wat foto's van de Golf

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Zo dat was het wel een beetje! Ik hoop in ieder geval nog veel te leren hier!

Cheers,

Bram