Hallo allemaal, mijn naam is Roland,44 jaar en woonachtig in Dieren (Gelderland).
na ondertussen een paar maanden op deze site te hebben rondgekeken en veel te hebben gelezen ben ik aangestoken met het detailingsvirus.
Volgende week ben ik van plan om naar carclean te gaan om daar wat spullen aan te schaffen.
Ik heb een lijstje samengesteld met de volgende produkten:
Dap 900
5,5 inch Lake country smartpads ccs orange light cutting pad,White polishing pad en een Concorso finishing pad.
Van Mequiars de Gold Class car wash, NXT generation Tech wax 2.0 vloeibaar, APC plus, m83 dual action cleaner/polish, m80 speed glaze.
van poorboys world de luxe mega mega towel groen 40x68 cm.
ik hoop binnenkort hier mijn eerste ervaring met jullie te kunnen delen.
Groetjes Roland (poetsaap)
na ondertussen een paar maanden op deze site te hebben rondgekeken en veel te hebben gelezen ben ik aangestoken met het detailingsvirus.
Volgende week ben ik van plan om naar carclean te gaan om daar wat spullen aan te schaffen.
Ik heb een lijstje samengesteld met de volgende produkten:
Dap 900
5,5 inch Lake country smartpads ccs orange light cutting pad,White polishing pad en een Concorso finishing pad.
Van Mequiars de Gold Class car wash, NXT generation Tech wax 2.0 vloeibaar, APC plus, m83 dual action cleaner/polish, m80 speed glaze.
van poorboys world de luxe mega mega towel groen 40x68 cm.
ik hoop binnenkort hier mijn eerste ervaring met jullie te kunnen delen.
Groetjes Roland (poetsaap)