• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Goldberg

Detailing trainee
30 nov 2011
6
47
Hallo,

Ben hier beland via het Opel-forum toen ik als beginnend detailer op zoek was naar goede poetsproducten. Ik ben mezelf nu aan het inlezen betreffende de diverse merken en producten waarbij momenteel Poorboys world, Dodo Juice en Autoglym hoog op het lijstje staan. Monello en Swissvax volgen misschien nog eens in een later stadium. Voor het voorjaar wil ik in ieder geval de basisproducten en tools aanschaffen (bv. DAP900, emmers, grids, etc).

Momenteel ben ik in het bezit van een Astra F X20XEV

Carclean en iedereen hier bedankt voor de vele informatie en ervaringen hier op het forum!!!:-)^ :-)^

Je hebt de hele winter om je in te lezen en je collectie uit te breiden. Welkom op het forum, veel plezier en let op je portemonnaie, zeker bij Swissvax.

LB zei:
Je hebt de hele winter om je in te lezen en je collectie uit te breiden. Welkom op het forum, veel plezier en let op je portemonnaie, zeker bij Swissvax.
Vandaar dat die misschien later volgt. Als ik tevreden ben dan komt het er niet ;-)

Welkom op het forum!!

Goed dat je kiest voor Poorboy's , maar vergeet ook niet om ook eens bij Mothers wax te gaan kijken :love

Is zeker nog niet zo bekend als zijn grote concurrent (meguiars) maar......stukken goedkoper :party

Heb je ook enkele pics van je auto ??