Gister even mijn auto in de EX-P gezet.
Er zit weer een mooie glans over de auto.
Wat me echter tegen viel is om de EX-P er weer goed vanaf te krijgen, veel lastiger als Natty bijvoorbeeld.
Hier even plaatje van de auto in de EX-P
Dat lijkt me normaal dat het vrij wit wordt?
Het heeft er denk ik zeker een half uur op gezeten.
Een groot deel gaat er heel makkelijk af, maar kleine delen blijven zitten. Hier moet ik dan met de mircodoek er hard op wrijven om het weg te krijgen.
Verder krijg ik veel witte puntjes (opgedroogde EX-P). Soms blijven ze beetje op de auto zitten en soms liggen ze los.
Is dit herkenbaar?
En nog belangrijker, hoe kan ik dat voorkomen?
Er zit weer een mooie glans over de auto.
Wat me echter tegen viel is om de EX-P er weer goed vanaf te krijgen, veel lastiger als Natty bijvoorbeeld.
Hier even plaatje van de auto in de EX-P
Dat lijkt me normaal dat het vrij wit wordt?
Het heeft er denk ik zeker een half uur op gezeten.
Een groot deel gaat er heel makkelijk af, maar kleine delen blijven zitten. Hier moet ik dan met de mircodoek er hard op wrijven om het weg te krijgen.
Verder krijg ik veel witte puntjes (opgedroogde EX-P). Soms blijven ze beetje op de auto zitten en soms liggen ze los.
Is dit herkenbaar?
En nog belangrijker, hoe kan ik dat voorkomen?