• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

EX-P gaat er lastig vanaf.

Ik denk dat ik de gok toch ga nemen, je kan niet alles hebben ;)
De auto komt eigenlijk alleen met mooi weer buiten, dus de standtijd is hierdoor toch al veel langer dan dagelijkse vervoer dat altijd buiten staat.

Bedankt voor de toelichting in elk geval :-)^
 
Het heeft mij de eerste keer een maand of 4/5 aan standtijd gekost. Door er binnen een uur weer een tweede laag EXP overheen te zetten.

Al doende leert men ;)
 
Leg uit jitzzzze want deze snap ik niet. De standtijd van EX-P is een maand of 5 en door een tweede laag binnen het uur aanbrengen is hij dus waardeloos? Althans, zo lees ik jou antwoord.
 
Niet waardeloos, maar hij blijft merkbaar korter zitten. Na ongeveer twee maanden was alle beading verdwenen.
 
Hoe was de voorbereiding en wat is er na het aanbrengen allemaal in omstandigheden geweest? Standtijd is betrekkelijk en nooit een vast gegeven. Alles is afhankelijk van andere zaken zoals voorbereiding, weersinvloeden, was methode etc etc. Echter geloof ik niet dat het door jou aangegeven reden komt.

Morgen ga ik een collinite 845 vs EX-P test doen en ik zal voor de grap een derde vlak maken en precies doen zoals jij het gedaan heb. Dus: Linker gedeelte motorkap 1 laag 845, middelste gedeelte 2 lagen EX-P binnen het uur aangebracht en rechte gedeelte 1 laag EX-P.

Ben benieuwd.
 
Jeroen Merlijn;328619 zei:
Hoe was de voorbereiding en wat is er na het aanbrengen allemaal in omstandigheden geweest? Standtijd is betrekkelijk en nooit een vast gegeven. Alles is afhankelijk van andere zaken zoals voorbereiding, weersinvloeden, was methode etc etc. Echter geloof ik niet dat het door jou aangegeven reden komt.

Morgen ga ik een collinite 845 vs EX-P test doen en ik zal voor de grap een derde vlak maken en precies doen zoals jij het gedaan heb. Dus: Linker gedeelte motorkap 1 laag 845, middelste gedeelte 2 lagen EX-P binnen het uur aangebracht en rechte gedeelte 1 laag EX-P.

Ben benieuwd.

Het is al een tijd geleden, dus ik kan je er geen goed antwoord op geven. Ik had nog weinig ervaring met detailen, dus het is inderdaad niet gezegd dat dit de oorzaak is.
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst van je test. :)
 
Jitzzzze, kom morgen anders naar Apeldoorn. Jij mag mijn spullen op jou auto gebruiken, ik doe de test met bovengenoemde en het schijnt mooi weer te worden. Neem een chauffeur mee want een biertje krijg je (als je dat lust). Of moet je morgen werken? ;-)
 
Jeroen Merlijn;328632 zei:
Jitzzzze, kom morgen anders naar Apeldoorn. Jij mag mijn spullen op jou auto gebruiken, ik doe de test met bovengenoemde en het schijnt mooi weer te worden. Neem een chauffeur mee want een biertje krijg je (als je dat lust). Of moet je morgen werken? ;-)

Haha, bier gaat er altijd wel in. :) Maar helaas ben ik morgen verhinderd.
 
Hahaha je durft niet buiten de stadsgrenzen van Amsterdam te komen! Zeg dat dan joh,dat begrijpen we hier op het forum best wel. LoL
 
Jeroen Merlijn;328637 zei:
Hahaha je durft niet buiten de stadsgrenzen van Amsterdam te komen! Zeg dat dan joh,dat begrijpen we hier op het forum best wel. LoL
Als dat zo zou zijn dan zou ik het direct toegeven ;)

Maar ik had destijds nog niet zo gek veel gedaan aan mijn wagen. Het zou best kunnen dat iets heel anders de oorzaak was, dit is het enige wat me is bijgebleven.