• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Excenter op ongekleide lak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Simpel antwoord:

Goed (en zo vaak als mogelijk) wassen en even met een spraywax erover, of de Ultimate Detailer.

Zo onderhoud ik al een hele poos het wagenpark, omdat tijd en weer helaas vaak tegen werken. Maar met deze combi ziet alles er prima uit, en je bent zo klaar. Heb je geen machine voor nodig!

En over een paar weken de grote beurt, dan kan je daarna met eerst genoemde methode weer maanden er weer tegen aan! Mijn agenda ziet er ook zo uit, ongeveer.
 
Zoals ik al zei was dit niet voor jou bedoelt maar voor Abarth.

tangerine mean machine zei:
Ja van het kleien weet ik allemaal wel, dat was ook niet mijn vraag.
Jullie wijken allemaal af }:)w

Mijn vraag was of het kwaad kan om zonder te kleien met een ligte pad (lc blauw) een wax aan te brengen?
En het antwoord erop was dat het idd kwaad kan door loszittend vuil wat los raakt krasjes kan gaan geven.

stimpy68 zei:
Als je geen tijd hebt voor een 5 stappen plan of full detail, dan moet je er gewoon niet aan beginnen. Dan kun je beter wassen en waxen, zeker als je over een paar weken het stappen plan gaat doen. Alles wat je dan nu doet heeft geen enkel nut... :weetniet

Abarth zei:
Antwoord is toch wel gegeven of kan ik niet lezen.

tangerine mean machine zei:
Ben ik nou zo dom of ben jij nou zo dom?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.