• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exclusieve forum aanbiedingen!

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130
forum.jpg


Gegroet forumleden,
Wij willen het Carclean.com forum wat meer onder de aandacht brengen. Velen van jullie zijn hier dagelijks te vinden en wij vinden dat deze loyaliteit beloond mag worden! Daarom willen we op het Carclean.com forum vaker exclusieve aanbiedingen delen die alleen via het Forum te krijgen zijn.

Nu is de vraag...

Wat voor aanbiedingen zouden jullie graag willen zien?​
 

Bijlagen

  • Forum korting.jpg
    Forum korting.jpg
    69,6 KB · Weergaven: 78
:heart_eyes: jeetje, tof van jullie!

Vind het best lastig eigenlijk....maar het forum is voor en door mekaar dus iets verbindends wellicht?

Korting op je favoriete merk?
Een groupbuy?
Een pakket met forumfavorieten; soort van 'best buy guide' en dan met een leuke bundelkorting?
 
Het lijkt me een leuk idee mocht er iedere maand (of welke tijdsperiode dan ook) een poll online komen met X aantal producten waarop we kunnen stemmen. Als de stemming afgelopen is komt er een kortingscode voor het winnende product die gebruikt kan worden door iedereen op het forum of voor diegene mee gestemd hebben (zo wordt activiteit beloond).
Een andere mogelijkheid is om degene met de meeste stemmen de hoogste korting te geven en hoe minder stemmen des te minder korting.
 
Erg leuk idee @RedCat ! Iets met nieuwe producten is inderdaad wel een hele grote pré! En ook een motivatie voor mensen om actief het forum te blijven volgen...
 
Een speciale kortingcode, die hier dan te vinden is. Ook misschien een preview actie, waarbij een x aantal leden als eerste mogen testen of met een grotere korting een nieuw product kunnen kopen?

Wel leuk idee, ben benieuwd :D

Greetz Emiel
 
Wat een tof idee, en ja ok gelijk moeilijk om iets te bedenken.
Maar iets van coatings op de dingen die je vaak besteld, of op coatings.
Denk ook gewoon dat elke korting dan ook gewenst is.

Enige is dat ik dacht voorlopig klaar te zijn met bestellen na de BF.......hoogstwaarschijnlijk niet dus:innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Tomsel
Als je de 'trouwe' forummers wilt belonen met bijv een kortingscode, dan zou ik die niet al te breed delen op een forum die ook door Google gescreend wordt.

Wat wel...tja, mss niet een bepaald product voor iedereen, maar een bedrag of percentage.

Een coating bijv ga ik (denk ik) niet snel aan beginnen, maar een velgenreiniger/non ferro iets gebruik ik veel/vaak. Een ander mss niet en die wordt helemaal wild van motorcompartimentschoonmaakkwasten.... Ieder zn ding, maar spullen die ik niet nodig heb, koop ik ook niet....
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Lastig om een goed product voor een korting te bedenken: mensen die redelijk nieuw zijn met detailen, schieten niet veel op met korting op producten voor vergevorderde detailers, andersom zullen de meest ervaren detailers geen gat in de lucht springen bij korting op een glaze.

Misschien is het een idee om de korting afhankelijk te maken van het aantal verschillende items dat je besteld, en dan met een maximum kortingspercentage.

Bijvoorbeeld: stel je besteld alleen wasemmer (of meerdere), 1% korting. Bestel je een emmer en een gritt guard (2 verschillende items) 2% korting, bestel je er ook nog een deksel bij (3 items) dan 3%, en naarmate je meer verschillende zaken besteld dus meer korting op het totaalbedrag, waarbij ik me kan voorstellen dat er een maximum aan de korting zit (in max. kortingspercentage, of max. kortingsbedrag) per bestelling.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i en Dibbuz
@Martin Philippo , je bent me net voor! Hier dezelfde gedachte! Zo blijven mensen, als ze passie voor het detailen hebben, ook actief op het forum en houd je het forum denk ik in leven :)
 
Het lijkt me sowieso wel nuttig om kortingen of aanbiedingen te verbinden aan de mate van activiteit hier op het forum, anders krijg je snel dat men zich alleen aanmeldt om de kortingen en dat kan niet de bedoeling zijn.
Hier ben ik het zeker mee eens, alleen dan is het wel bedenken hoe dit aan te pakken.
Ik neem mezelf als voorbeeld, ik lees best een hoop op het forum maar ik reageer weinig tot niet.

Daarnaast heb ik vaak ook dat ik ineens een week of wat niet kijk.
Nja dat laten we maar aan Carclean over :)

Voor wat betreft mij een leuke lijkt;
Inderdaad zoals al eerder benoemd. Nieuwe producten.
Het voordeel wat je hier misschien ook mee kan halen is dat je al eventuele ervaringen kan krijgen op het forum en reviews op de website voordat deze echt live gaan.
Lastige hieraan is misschien wel het kunnen aanbieden aan forumleden voordat de producten voor iedereen beschikbaar zijn, maar zoiets zou mij dus helemaal top lijkt, voor zowel forumleden als de webshop.
De vraag is dan natuurlijk ook nog of jullie webshopsoftware hiermee om kan gaan.
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
Leuk idee.
Wat er geopperd werd over nieuwe producten vind ik wel goed klinken.
Toen ik pas nieuw was op het forum waren er regelmatig groupbuys voor items die niet in het reguliere assortiment zaten. Was ook wel typisch iets voor de forumbewoners. Uiteraard is de wereld in de tussentijd wel een beetje veranderd.