• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Expje87 Collectie

Expje87

Detailing guru
8 jun 2020
376
128
36
Beste cleaners,

Ik ben inmiddels een paar maanden besmet met het detail virus en het word eens tijd de collectie te showen.
Ik ben eigenlijk begonnen met veel van monello en poorboys maar inmiddels koop ik de meeste spullen van gyeon en rupes.
Ik ben nogal gevoelig voor "branding" en ik vind dat laatstgenoemde dat super op orde hebben.

Hierbij de collectie aan poetsspullen zoals ze op mijn game kamer staan. Het heeft aardig wat gekost die paar maanden
maar aan de andere zijde staat voor een fortuin aan gaming gear, mijn andere hobby.

IMG_5208[4338].jpg

Ik heb bewust nog ruimte overgelaten :D De kastjes links onder zitten al mijn pads en rechtsonder enkele 5 liter kannen. In het midden troep (sprayers) die ik buiten zicht wilde hebben.

Machines:
De Maestro en DAP Evo staan op de kast. Ik wilde eigenlijk voor Rupes gaan maar aangezien ik wilde beginnen met 1 apparaat de veelzijdigheid van de DAP gekozen.
De Rupes lijn zal er echter in de toekomst zeker komen.

In het tuinhuis staan verder nog de Numatic George en de Karcher K2. Ik blijf de K2 gebruiken tot hij het begeeft om dan in een mooie kranzle te investeren.
Verder staan daar ook de verschillende borstels/woolies/buckets.

Werkplaats:
Hier komen we op het "durf te dromen" punt. Ik heb een grote oprit langs het huis waar ik de auto's doe. Deze is echter niet beschermd tegen de elementen. Ik heb lang erover gedacht een carport te plaatsen maar dat was eigenlijk een tussenoplossing. Mijn grote droom is een detail garage waar ik echt helemaal los kan gaan. Ik ben inmiddels begonnen met tekeningen te maken van een garage van ongeveer 30M2. Dit zodat er genoeg ruimte is voor spullen op te bergen en rondom de auto te werken. Dit hele traject zal waarschijnlijk pas over een jaar of 4 gaan plaatsvinden maar dan heb ik wel de tijd om hem helemaal perfect te tekenen en in te delen en af en toe over te dromen.

Als einde een bedankje aan elke behulpzame ziel op dit forum en tevens ook carclean. Zonder jullie zou ik waarschijnlijk nog steeds door de krasstraat gaan. Het forum is heerlijk actief en ben blij daar deel uit van te maken!
 
@Expje87 , wat vind jij van die Tire express?
Ik heb het gevoel dat er na enkele weken hele erge bruine vlekken op de banden komen, en die gaan er erg moeilijk vanaf!

Nette collectie trouwens!
 
Ik heb hem afgelopen week pas voor eerst op de banden van de bmw gedaan, ik zal het in de gaten houden!