• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Exterieur]Peugeot RCZ

Heb je de Gloss Units gemeten tussen polijsten en de 1ste en 2e Finestlaag?

Binnenkort ga ik mijn eigen auto doen en hier ga ik de Finest ook op aanbrengen, ben benieuwd hoeveel er aan glans bij komt met de 2 lagen.

Verder een strakke klus met mooie foto's!
 
Niet gemeten, wel een goeie om eens een keer een test mee te doen op een testpaneel.
Op deze auto zit 1 laag Finest.
 
:heart_eyes: ziet er wederom fantastisch uit zeg, wow
Is 1 van de weinige keren dat ik zwarte velgen onder een zwarte auto echt onwijs mooi vind staan ( even los van het detailingwerk )
Nogmaals pet af van het gedane werk, en het fotomateriaal gaat volgens mij ook elke keer met stappen vooruit !
 
Hele chique detail! Net als altijd.

Is de Finest laag trouwens ook gewoon te onderhouden met Reload? Of is hier een speciaal product voor?

Even een andere vraag, jullie hebben een tijd geleden de brinkmann led lamp gepromoot, maar hier zie ik toch dat jullie de 3M sungun gebruiken, geeft deze toch een betere lichtbundel?
De schaarbrug die jullie hebben, is dat een Datona brug toevallig?
 
Elke keer als ik deze auto (RCZ in het algemeen) zie rijden weet ik niet of ik hem nu ruig moet vinden of net helemaal niet.... Maar na zo een mooie detailbeurt en met die velgen is hij toch wel erggg mooi :)^ ! Nice job
 
*zucht* Wat een mooie auto... Vooral in het zwart. Die wil ik!! (Alleen jammer dat het dak niet open kan..)
 
Ik vind de daklijnen erg mooi, mooier als op m'n TT maar misschien staat "plat" ook wel weer dikker..
4 uitlaten.. vind ik alleen voor een 8 cilinder, niet voor een 1.6 maar goed, ik heb verder ook mijn eigen meningen..maar daar gaat het hier niet om :cool:
Mooie behandeling, die zal lang netjes blijven!
 
Jezus Christus, bij het lezen van dit verslag, en het zien van de foto's durf ik zelf al bijna niet meer aan de mijne te beginnen, strak resultaat mijne heren, een vette proficiat !!
 
Zojuist bij de dealer ff een korte 607 antenne besteld (thx@mcshine) en ff plaats genomen in een RCZ en vind het toch wel erg een Audi Aldi TT hoor. Die omhooggaande lijn aan het einde van de deur naar het kleine raam toe snap ik ook niet.
Maar weer een topdetail, hoe kon het ook anders :)^