• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Exterior Detail]Aston Martin Vantage

PeterDorr zei:
... ruim 3 jaar "in de showroom gestaan" op een locatie far far away in Duitsland. ...

Moderne versie van een "Barn find" dus :roll
Lekker gevoel hé eromheen lopen en warm worden :)^
Heel erg veel plezier ermee.

Hans
 
Mooie 50/50 waarbij er duidelijk verschil te zien is. Maar bij de grote overzichtsfoto voor/na die als eerste verschijnt zie ik weinig verschil. Ja, overduidelijk dat de Vantage donkerder eruit ziet. Maar verder, kan er weinig extra's aan ontdekken. Zal wel aan mijn monitor liggen denk ik dan :weetniet Hoe het ook zij: dit zijn de bolides waar je het voor doet. :heart_eyes: Heeft zo te lezen dus veel tijd/energie gevraagd maar het resultaat mag er zeker wezen. :)^ Ik vind deze show-off ook prettig lezen door de goede foto's!
 
Wat een prachtige wagen! En natuurlijk een geweldig visitekaartje van Diventa Bella:)^

Ik mis alleen nog een plaatje met: Final inspection by Tim :D
 
@PeterDorr

Gefeliciteerd met je nu prachtige concours auto!
Leuk dat je ook even in het topic reageert en wat over de geschiedenis verteld. Dat verklaart nog niet waarom die auto er zo uit zag als hij deed, maar doet mij wel begrijpen dat je een groot liefhebber bent en dat dit deze auto nimmer meer zal overkomen. En natuurlijk fantastisch dat de mannen het mooi gekregen hebben, want dat was natuurlijk je grootste zorg.

Heel veel plezier gewenst met deze prachtige auto en wat fijn dat deze zo goed terecht is gekomen.
Ik hoop voor jou dat de zon snel gaat schijnen, opdat je topless kan gaan cruisen in deze prachtige auto.

Aficior
 
SLK zei:
Ik mis alleen nog een plaatje met: Final inspection by Tim :D

Maar die was er zeker wel, kijk maar eens goed:

astonmartin07.jpg
 
Zeer netjes,heb ook net de Aston Martin Vantage V8 Cabrio van mijn werkgever gedaan.
Zeer mooie en leuke klus om te doen.
Vorige week in mijn vakantie de auto opgehaald en lekker even een dagje mee mogen rondrijden.
Heerlijk zo'n brullende V8.
 
Nee,geen tijd gehad voor een show-off.
Komt volgende keer weer als ik zijn auto's moet doen.

De Aston die ik gedaan heb is de gene die gebruikt is in een bekend reclame-spotje met Moscovitch.
De auto was niet van hem maar een Demo van Kroymans en die heeft mijn werkgever weer gekocht en zijn oude aston weer ingeruild.

Volgende keer zal ik foto's maken voor show-off.
 
En gisteren, bijna 30 maanden later en 30.000 km verder is mijn Black Beauty weer voor een touch-up bij Tim&Co gebracht.

Een enkele steenslag, een idioot die zijn deur tegen mijn spatbord aan heeft gegooid, een ongelukje met een tas op de achterbumper, stoeprandschade aan alle 4 de velgen plus een paar swirls (ondanks 2 emmer methode) schreeuwden om het "opknapbeurtje voor extreme perfectionisten".

Keurig wel elke wasbeurt afgesloten met Reload spray, en minimaal elke 2 maanden in de was gezet (belachelijk, I know) maar hij ziet er dan ook nog op en top uit.
Maar ja, het kan natuurlijk altijd nog net even ietsje beter.

En wees eerlijk, als het straks sneeuwt en er ligt pekel op de weg. Wat is er dan leuker om voor een kopje koffie op visite te gaan bij je perfect gepoetste auto, samen wachtend op de eerste zonnige zomerdag :)

Ik kan niet wachten om hem weer op te halen!
Binnenkort de before en after foto's weer hier te zien.
Go for it guys!
 
Het verhaal over de deur tegen je spatbord, het ongelukje met de tas en oh die stoeprandschade gaat me echt aan m'n hart. Jouw Aston Martin Vantage is ZO mooi, dat elke imperfectie ZO zonde is. Je maakt iig wel lekker gebruik van je auto om er maximaal van te genieten.

Ik kijk uit naar de foto's van de touch-up.
 
Jep, elk krasje is inderdaad een kras op mijn ziel.

Maar aan de andere kant, ik heb hem inderdaad niet om hem kapot te knuffelen of poetsen.
Ik rij er graag, veel en hard mee. Ik moet regelmatig naar Duitsland voor mijn werk.
En daar wordt ie dan even stevig uitgelaten.

Maar ja een dikke wesp met 280km/u op je lak geeft toch een heel naar resultaat, om maar niet te spreken van en steentje van je voorganger.:-&

Maar ja dat geluid als je het gaspedaal intrapt, he. ONBETAALBAAR
Dolby 10.1
:heart_eyes:
 
Haha, ik kan het me helemaal voorstellen. Ik ben ooit een ritje in een Vanquish misgelopen omdat ik even een boodschap aan het doen was en mijn telefoon uit had staan. Ik word er nog emotioneel van als ik er aan denk. Nu heeft de eigenaar een Bentley. Ook mooi, maar de Vanquish is ultiem.
 
ik kan ongelofelijk genieten van supercars, maar nog meer van de eigenaren die hem zo mooi bijhouden. Er zijn genoeg porsche's, ferrari's aston martin's die er bij staan als een oude boodschappen wagen, terwijl ze zoveel mooier kunnen zijn. Zo'n auto verdiend gewoon dan gewoon meer aandacht. Toch fijn om te horen dat ondanks dat er maar een paar defecten zijn de auto toch een behandeling krijgt. Kan nu al niet wachten op de foto's!!!
 
Iemand een goede manier om, net als op de bovenstaande foto's, een soort van kenteken "overplaat" te maken?