Het was inderdaad een bladwijzer die ik niet juist had geupload bedankt om me er op te wijzen!Aficior zei:Zal vermoed ik een bladwijzer zijn.
Gave klus en mooie kleur auto.
Flink op moeten werken zo te zien, maar is gelukt!
Het is inderdaad een gele tape van 3M, je kan hem in sommige schilderszaken vinden maar zoals vermeld duurder dan de normale tape.psychoboarderke zei:Vraagje ivm de tape.
Je spreekt daar over de gele 3M tape. Heb je het dan over schilderstape die je in de doe-het-zelf zaken kan vinden?
Heb zelf de blauwe 3M tape. Op vele oppervlakken gaat deze goed (op de lak bv.. Maar sommige stukken is het een echte b*tch.
Zeker op gebied van kunststoffen.
Die tapes ken ik niet, zal er eens achter zoeken en ze proberen, misschien zijn ze wel een goed alternatief voor de gele 3M tape die ik nu gebruik. Bedankt voor de tip.freddyevo2 zei:Hoeft ook niet persé 3M tape te zijn. Er zijn genoeg andere merken beschikbaar. Ikzelf zweer bij TT (Technotape) SPX-tape. Maar ook Delta-tape (Gold) en Kip 308 zijn prima opties.
Het kan wel maar ik vind die plastiek niet fijn werken. Doeken heb ik toch genoeg op voorraad liggen. Er wordt al plastiek genoeg verspild in de wereld.Denders zei:Kun je niet beter bij je ramen ipv allemaal doeken te gebruiken zo'n rol schilders-afplak plastic gebruiken?
Scheelt ook tape bij de grille.
Super werk zo hoor!
Zoiets bestaat al, zelfs kant-en klaar. Stukadoors en schilders gebruiken het om af te plakken. Je kan het doen met een speciaal afplakapparaat waar je een rol papier van 10/ 15/ 23/ 30 cm op zet plus een rol tape en bij het afrollen komt de tape precies half/half op het papier en het af te plakken deel terecht , en met een mes wat op het apparaat zit snij je het af (apparaat: Kip 335-00 ready afplakapparaat)Denders zei:Ik begrijp je beweegredenen
Zit ineens te denken aan een rol gerecyclede bruine pakpapier op een houder