Omdat die bezorgpipo van de TNT voor de zoveelste keer het nalaat om de ontvanger (ik dus) van informatie te voorzien, en dus wederom zonder bericht het pakje bij de buren heeft afgegeven (1e keer bij carclean).
de volgende suggestie
afhalen bij kiala punt.
Er is altijd wel een punt in de buurt (schoenmaker, dierenwinkel, bakker noem maar op)
Je krijgt zelfs een sms als het pakje binnen is.
voordelen
-afhaalpunten zijn meestal langer open dan het postkantoor
-pakketje is altijd daar waar het zijn moet
-ze houden het een behoorlijk lange tijd voor je vast
nadeel
-je moet er effe voor uit je luie stoel.
verzending onder rembours vind ik niks, moet je immers ook voor thuis zijn
afgeven bij de buren, geen probleem mits de bezorgpipo mij ook daarover inlicht.
Nee, ik ben geen vertegenwoordiger van Kiala.
Ja, ik heb er goede ervaringen mee.
de volgende suggestie
afhalen bij kiala punt.
Er is altijd wel een punt in de buurt (schoenmaker, dierenwinkel, bakker noem maar op)
Je krijgt zelfs een sms als het pakje binnen is.
voordelen
-afhaalpunten zijn meestal langer open dan het postkantoor
-pakketje is altijd daar waar het zijn moet
-ze houden het een behoorlijk lange tijd voor je vast
nadeel
-je moet er effe voor uit je luie stoel.
verzending onder rembours vind ik niks, moet je immers ook voor thuis zijn
afgeven bij de buren, geen probleem mits de bezorgpipo mij ook daarover inlicht.
Nee, ik ben geen vertegenwoordiger van Kiala.
Ja, ik heb er goede ervaringen mee.