• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extractor: Welke moet het worden?

kaandorp

Detailing addict
4 dec 2012
58
55
Ik zie dat hier betrekkelijk veel gebruik wordt gemaakt van een extractor. Ik zie echter nergens een model of speciaal type staan. Ik ben de naam Hydro 7000 een paar keer tegen gekomen, maar kan deze nergens meer online beschikbaar vinden.

Welke extractors zijn aan te bevelen voor een schappelijke prijs?

Kijk eens bij Karcher SE4001 met een extra sproei-extractiezuigmond van 10 cm.
De mijne koste des tijds in 2011 ca € 180.

Als je er een voor een keertje nodig hebt is huren bij Boels of Bo-Rent ook een optie.
Voor een paar tientjes heb je zo'n ding een weekend.

Heb hier na veel wikken en wegen toch de Numatic George gekocht en nog geen spijt van gehad.
Dubbelt ook als prima stofzuiger.

Mag er trouwens weer mee aan de slag nu ons kleine meisje "ziekjes" is geworden op de achterbank.

Wil er iemand mij eraan herinneren waarom ik geen leder interieur wil :-& :-&

Ik heb recentelijk de Extra 2000 gekocht, zojuist even op het tapijt hier op kantoor getest (olie / vet vlek van de werkplaats) maar ziet er veelbelovend uit, van het weekend de auto ermee doen.