• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ferrari 550 Maranello (+ aantal after pics)

Ziet er top uit man!
En die reactie van de klant is natuurlijk ook super, als ie echt klaar is weet ie niet wat ie ziet!

Zo'n reactie is geweldig, dat weet je waar je het allemaal voor doet. De foto geeft ook prima aan dat het een terechte opmerking was. Het ziet er goed uit Rob.

En dan te bedenken dat ik nog met Finale en de Wolfgang Paintwork Polish Enhancer aan de gang moet en dan pas de Ibrido aanbreng (3-4 lagen).

Brrrr, ik ben geen fan van groen maar voor de rest is het een mooie auto om te zien. Wat ik me afvraag, hoe hard is de lak? Ik las ergens dat ferrari een keramische blanke laklaag gebruikte.

Oh oh, dit heeft er alle schijn van schitterend te worden!!
Deze kleur groen is echt waanzinnig mooi en wat zal die er prachtig uit gaan zien!
Dat weet ik nu al, want je hebt daar goede verlichting en ik weet dat die kleur in combinatie met de blanke lak waanzinnig gaat spetteren.

Succes met deze mooie opdracht en prachtige kleur Rob. Hier gaan we erg van genieten. En jij denk ik ook!

Greetz,
Aficior

Vandaag het leder van de 550 gereinigd en dat was wel nodig ook:

50/50 bestuurdersstoel:
DSC_0370.webp

50/50 deurpaneel:
DSC_0428.webp

En deze omdat ik het zo'n mooie foto vind:
DSC_0403.webp

Greetz Rob aka Vadebo

Dat leer knapt mooi op. Gewoon met CL LR sterk/CL borsteltje/Colourstop? Ben benieuwd naar het resultaat van de instapschade aan de wang.

Denk dat ik na vandaag de 40uur gepasseerd ben.

Ben tijd verloren geraakt met polijsten ivm 'sticky-paint'.......

Wat nog moet gebeuren is/zijn:

Velgen polijsten en sealen/waxen,
Ruiten reinigen binnen,
Kunststof/rubbers buitenzijde dressen/voeden,
Leder herstellen, voeden en sealen.

Dan is het tijd voor een uitgebreide fotoshoot.

Show-off zal ik tijdens mijn vakantie schrijven (is toch even werk om dit alles op papier te zetten) en dan komt deze online......

Eerst afgenomen met warm/lauw water icm een badstof doek.
Daarna met Colourlock lederreiniger mild en sterk icm Colourlock borstels.
Hierna afgenomen met wederom een vochte badstofdoek en uiteindelijk gedroogd met een witte badstof doek.

Volgende week de beschadiging aan de stoel herstellen dmv Colourlock fresh (lederverf) en eventueel met lederplamuur.
Na het herstel wordt het leder nog gevoed en geseald met producten van Colourlock.

WERELDSPUL!!!!

Vadebo zei:
Denk dat ik na vandaag de 40uur gepasseerd ben.

Ben tijd verloren geraakt met polijsten ivm 'sticky-paint'.......

Wat ik altijd doe is bij de start een foto maken (met een juist ingestelde datum en tijd op mijn camera).
Bij het stoppen ook weer.
Ik doe dit iedere keer dat ik aan de auto werk.
Bij een pauze doe ik hetzelfde.

Hierdoor kan ik dan achteraf mooi zien hoe lang ik gewerkt heb, wanneer ik de foto's op mijn pc heb staan.

Kan alleen maar onderschrijven dat je soms de tijd uit het oog verliest, wanneer je lekker bezig bent en je resultaat begint te boeken op een auto.

Aficior

Ik ben ook ongelooflijk benieuwd naar het resultaat! Wat moet het mooi zijn om een Ferrari te kunnen behandelen! :jippie