• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ferrari 550 Maranello (+ aantal after pics)

De show-off laat idd op zich wachten.

Reden: Ontzettend druk.

De after foto's worden van het weekend genomen want de 'Bella' krijgt een pers bezoek.

Dit bezoek is helaas niet voor mij bedoeld maar voor de eigenaar.
Hoe en wat is mij (nog) niet bekend.

Gisteren is Ricardo (vader van Quinten, bekend hier op het forum) even komen buurten en heeft de Ferrari mogen aanschouwen.
Die was volgens mij wel onder de indruk.
Momenteel druk bezig met een circuit Porsche 911 Turbo (streetlegal) hiervan zal ook een show-off volgen maar door de drukte zal dat op z'n vroegst eind volgende week zijn.

Maar......ze komen er aan!!!

broer van mike 8-)(ben een oud collega van hem) geweldig werk doe je! petje af

als je het niet erg vind zou ik ook eens bij je willen komen kijken :cool

Je bent welkom Rick.

Sprak Mike zojuist en je krijgt de groeten.
Die komt binnenkort de AbtFox brengen voor een full-detail.

Eventjes een paar after pics welke is vanmiddag even snel heb genomen.

Heerlijke kont:
DSC_0014.webp

DSC_0006.webp

DSC_0016.webp

DSC_0009.webp

DSC_0013.webp

De rest volgt....................

Echt geweldig om te zien de transormatie van een doffe en vieze ellende naar een glimmend Italiaans raspaard.

En zeer strakker 993 Turbo op de achtergrond!

Bedoelde ook die blauwe.
Ben zeer benieuwd naar de show off daarvan!
Vind dat echt een super gave bak :love

@Gideon,

Die 993 T is het project waar ik momenteel mee bezig ben. Exterieur is bijna af en dan het interieur nog.
Zit wel veel steenslag aan de rechterzijde van de grindbak oid.

Ben er mee van huis naar de werkplaats gegaan en moet zeggen, heb nog nooit eerder in zo` n kanon gereden. Doe 0-100 in 3 sec. En dan die 3e versnelling......hmmmm die blijft maar gaan.....love it

Succes met de 993, zonde van de steenslag :( Ach mijn wagen heeft ook een beetje 993 genen, de spiegels :-b

Hallo Rob,

Inderdaad heb ik het mogen bekijken bij je.
Ik zat in den haag en delft dus een bezoekje Carclean en je lag op de route naar brabant .
Je hebt het goed voor elkaar ziet er netjes uit allemaal.
Die ferrari staat er inderdaad strak bij ,jammer van de lak schade bij de deur als hij deze nog laten spuiten dan is het helemaal een plaatje.
Ja en dan die Porsche wat een vliegmachine is dat, de resultaten die ik gisteren zag gewoon super.
Nog bedankt voor het ontvangst en succes met de zaak.:-)^

gr ricardo

Tja die steenslag is niet te voorkomen als het uiterste wordt benut op het circuit.
Heb aangeboden gekregen om eens als co-pilot mee te gaan en mag zelf ook rijden.

@Ricardo,

Je was welkom en leuk om kennis met je gemaakt te hebben.
Die zwarte trims worden op korte termijn is orde gemaakt.

De Porsche staat er weer strak bij (voor zover mogelijk), morgen aan het interieur beginnen.

Ik denk dat daar best nog wel wat van te maken valt, ondanks dat het een circuit leswagen is.

Als de blauwe klaar is krig ik een Porsche GT3 te doen, erg vervelend allemaal........:-"

Wat een droom moet het zijn om aan een Ferrari te werken zeg! En wat een resultaat! Best nog zeldzaam in deze kleur! Interieur ziet er ook weer als nieuw uit. Topjob gedaan man! :cool respect ;)

Groen is een ongebruikelijke kleur voor een Ferrari, maar ik vind het mooi. De glans is ook prima voor elkaar. Prima job!