• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

FF voorstellen, ik ben DAPpere DoDo....

DAPpere DoDo

Detailing rookie
18 mei 2009
367
0
Hallo mensen ik wil me even voorstellen, mijn naam is alex, alias DAPpere DoDo..

Ben al een tijd poets- en detailfanaat en dat komt mede door mijn (show)auto die ik al 8 jaar in het bezit heb.

Ik ben via mijn zwager in aanraking gekomen met carclean en heb al wat verschillende producten in mijn collectie.

Hier een paar fotos van mijn auto...

GroteFoto-W44AWDAJ.jpg

GroteFoto-A7ZGDCAK.jpg
 
Welkom Dappere Dodo ;) Nu moet je wel met Dodo Juice poetsen he? ';)
 
Zo zie je maar weer dat het auto wereldje niet zo groot is. Wij kennen elkaar ook wel via DiVaLo en Marcle met de Primera P11 GTSe.

gr BB
 
dank jullie wel voor de leuke reacties.

@dibbuz inderdaad moet ik wel met dodo gaan poetsen haha maar dat komt binnenkort wel in mijn collectie hoor, ben nu wat spullen van poorboys aan de collectie toe aan het voegen.

@abbel p115 sw, klopt helemaal, klein wereldje, kan raar lopen......
 
Was leuk om je vandaag in Noordwijk aan Zee te spreken op de meeting:grinning:
Je auto stond er heel mooi bij:cool:
 
Zeker weten ! Nette Astra en leuk om te zien dat we steeds meer CC'ers op meetings tegenkomen.

Gr. Arjan
 
@juffer1,wilma en bjornn was ook leuk jullie ontmoet en gesproken te hebben, bedankt voor de complimenten, jullie astra ziet er ook goed uit hoor, hij blinkt mooi en blijft een van de mooiste kleuren hoor.

inderdaad leuk om andere CC leden te zien op meetings waar je (als je het niet weet) eigenlijk gewoon voorbij loopt.

Gr. alex...