• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen + paar vragen

jaknikker

Detailing rookie
10 apr 2011
3
0
Hallo,

Ik wil me ff voorstellen hier op dit forum, ik ben via een vriend getipt over deze site. ik ben 46 jaar en in bezit van een ford focus,ford fiesta en een mazda xedos-6
Ik heb met de laatste auto een lakprobleem, en wil me dus gaan verdiepen in de auto makeup . Ik hoop via dit forum tips en info te vergaren om mijn auto's letterlijk en figuurlijk te laten glimmen.

vraag over de lak van de mazda

mijn lak is denk ik verweerd ik heb op het dak op het kofferbak deksel en een paar plekjes op de motorkap doffe tot witte plekken,
verder zitten er veel (swirls) ofzo op hoe kan ik die er het beste uit krijgen? ben wel van plan om een poetsmachine te kopen....
ik zal zo ook ff een foto plaatsen van de verweerde plekken in de lak. ik weet niet of het verweerd is of dat de lak helemaal weg is 8-o
hoop natuurlijk dat het gewoon wat verweerd is. de auto is van 96

verder voor deze vragen ben ik ook de nodige polijst en poets spullen nodig denk ik,
ik ben alleen echt nieuw in het poetsen en polijsten dus had graag wat tip's gehad, over wat ik het beste kopen kan qua polijst middel en wax
en ik zou ik hem ook moeten kleien? hij is op sommige plaatsen best stroef.
hoop dat jullie me kunnen helpen met deze vragen.

bij deze de foto van het dak
autolakmark.webp

vr.gr. Erik

Hallo Erik

Welkom hier.

We zijn erg dol op foto`s;)

En gewoon veel gaan lezen hier , staat veel info en kennis hier op dit forum.

Hallo Erik,
in de eerste plaats welkom!
Ben zelf ook sind een aantal dagen een regelmatige bezoeker van dit forum en er is genoeg kennis aanwezig.
veel verschillende topics dus je zult zeker vinden wat je zoekt en staat het er niet bij dan gewoon vragen.
iedereen is meer dan bereid om zijn kennis en ervaring te delen
veel plezier :cool

Welkom,

Neem de tijd om te lezen en te begrijpen waar het om gaat
Daarna misschien eens bij CC langs of een clinic volgen
Of aangeven waar je ongeveer woont en een forumlid in de buurt uitnodigen

Hans

Welkom...

Mijn A3 van '99 had dat destijds ook, precies op de rand van de regengoot liet de lak los. Is helaas niets aan te doen, behalve bij laten spuiten d.m.v spotrepair.

Paulus de Boskabouter zei:
Welkom...

Mijn A3 van '99 had dat destijds ook, precies op de rand van de regengoot liet de lak los. Is helaas niets aan te doen, behalve bij laten spuiten d.m.v spotrepair.

hoi bijlaten spuiten? Wat is spotrepair dan? Is dat gewoon spuiten of wat houd dat in?

Zo en nu weer aan het werk haha