• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat Panda rondJe Soft99

grijzepanda;n427123 zei:
Oke heb je zelf ervaring met de Ddj Iron Gloss? carclean zelf zegt dat de Purple Haze een Sealent is maar meer dan 3,5 of 4 maanden moet toch mogelijk zijn .
Yep Iron Gloss heb ik vorige winter gebruikt. Ddj PH = wax en de pro versie betreft een hybride wax en de laatste zal het idd een maand of 3/4 wel uithouden.
 
Ja 3,5 maand hield ie wel bij mij met black hole er onder.Hoelang houd ongeveer de Iron Gloss het bij jou?
 
Lastige was te ph pro moeilijk te zien waar je gebleven bent en swipevtest is nog wazig na 40min
 
Vandaag me auto gewassen daarna rondje Mothers Pre Wax cleaner daarna even rondje Prep en toen Soft99 12 Maanden aangebraht.Wax is aan makkelijk aan te brengen je ziet goed waar je gebleven bent en makkelijk dun aan te brengen, alleen swipe test is wel raar naar half uur nog niet goed,
Mooie beaming en sheeting,Mooie sheeting zie je eigelijk niet vaak bij een wax.
Ben goed tevreden en als deze het een halfjaar uit houd helemaal.Nu een keer geen Paarse Hand Pad haha,
Jammer dat deze hand pad van Monello er niet meer is.
 

Bijlagen

  • 2017-08-26 12.27.08.jpg
    2017-08-26 12.27.08.jpg
    174 KB · Weergaven: 99
  • 2017-08-26 12.27.49.jpg
    2017-08-26 12.27.49.jpg
    287,5 KB · Weergaven: 96
  • 2017-08-26 12.27.59-1.jpg
    2017-08-26 12.27.59-1.jpg
    111,7 KB · Weergaven: 99
  • Leuk
Reactions: Timm
Is geen keiharde wax, maar hybride/sealant.
Swipe test heeft daarom weinig zin. Zie de opmerking op het blik, 5-10 minuten cure is voldoend.
 
Oke,Maar na 30 min was deze nog steeds zeer makkelijk af te nemen.Pad die bij de wax zit vind ik minder fijn met me andere pad kon ik het dunner opbrengen.