• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foam kitje bestellen?

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Dit is eigenlijk meer een vraag voor Tim;

Tim, wanneer ik zo'n foamlans bij je bestel en het mocht niet de goede aansluiting zijn voor mijn HD, is het mogelijk om deze te retourneren?? Ik heb namelijk een Black & Decker HD en de aansluiting hiervan lijkt er op die van de ALTO die op de website staat. Ik ben er alleen niet zeker van!
 
Wilde het gewoon even zeker weten! \o/

Ik ga eens proberen om zo'n ding nog ff toe te voegen aan de bestelling van de DAP500! Thx voor de snelle reply!

PS: Suggesties voor foam shampoo ?
 
Lift even mee op deze post want heb ook een vraagje over de SSF kit:

Ik heb bij mijn Alto een foamspuitje met reservoir gekregen, en het lijkt erop dat het best aardig werkt.
Hoeveel beter is nu die SSF kit? Wellicht zijn e rmeer mensen met dezelfde ervaring nl. want vind het een beetje zonde om zo'n kit te bestellen als het hetzelfde effect heeft als wat ik nu heb.