• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foam-off 2011

Een zeer nuttige schop Rogier, en ook een leuk draadje om weer eens na te lezen.
Ik zag dat Soepergrover een sampletje Duragloss aanbood aan Bartjebart, is daar nog mee getest? De bevindingen interesseren me wel want ik heb ook nog van die Duragloss staan.
Binnenkort ga ik het sowieso zelf proberen maar dan met de Gloria Foammaster FM10, een foamlans voor de HD heb ik niet (heb de groupbuy ook goed kunnen weerstaan)
 
Soepergrover gaat de Duragloss 901 binnenkort zelf maar eens uitproberen in zijn FoamMaster.
Eens kijken of de resultaten in een snow-off gezet kunnen worden.
 
Ik ben zelf superdruk met een full-time baan naast een opleiding op het moment, dus aan een vervolg op de foam-off kom ik voorlopig in ieder geval niet toe.
 
Soepergrover zei:
Soepergrover gaat de Duragloss 901 binnenkort zelf maar eens uitproberen in zijn FoamMaster.
Eens kijken of de resultaten in een snow-off gezet kunnen worden.

Kom eens langs Joost, dan doen we een Foambattle met de Foammasters