Hier ook Hyper bij de foam gedaan met als resultaat een wat dikkere meer compacte schuimlaag die mijns inzien beter reinigtBartjebart zei:Zo zie ik ook regelmatig topics op DW waar men Hyper Wash als foam gebruikt
Bartjebart zei:Bilt-Hamber Autofoam
Het is een iets agressiever middel dan SSF, waardoor de waxlaag niet helemaal onaangetast bijft, maar de reinigende kracht is ongekend. Vooral een aanrader als je na je wasbeurt je auto toch al opnieuw in de wax wilt zetten!
Ik zou beginnen met ongeveer dezelfde verhouding als bij SSF, dus 2 tot 5cm in de fles en afvullen met water.Snitser zei:Heb nog een gallon Hyper Wash staan en wil deze gebruiken als pre foam voor een wasbeurt. Wat zou een goede verhouding zijn in de liter fles?
Nee, is nutteloos.Wouter B zei:Weet niet of het kan, maar zou het niet een idee zijn om is wat Iron-X soap gel bij de foam in te doen?
de ph-neutrale versie al wel. Hij schuimt op zich lekker, is wax-veilig en ruikt fris. Maar de reinigende werking was nog niet echt te bespeuren. De combo-versie is een alkalisch schuimmiddel. Ik heb het nog niet getest, maar het zal in ieder geval de waxlaag aantasten. Mijn vermoeden is dat de reinigende werking ervan beter is dan die van de ph-neutrale variant.evdven zei:Heb je de valetpro foam's al een keer getest