Ik keek hiernaar en dacht: De 5L Ifoam is dubbel zo duur, maar je gebruikt 75% minder.100ml per auto, is zo'n 50 auto's voor 27 euro
Heb dat ook wel eens gedaan en dan krijg je echt de TF niet weg zoals dat weg gaat met de foam van BH.En dan blijf ik de pessimist: Hoe zou de rechterzijde er uit hebben gezien als je daar géén voorwas op had gedaan en eveneens met de HD had afgespoten?
(Wel LSP / Geen LSP ook nog meegerekend)
Ok, fair enough.
Ik blijf altijd wat sceptisch na het testen van prewashes die men flink aan het hypen was, maar er bij mijn eigen tests zelfs dingen als Traffic Film Remover... tja, de traffic film niet remove-de. (Moeten nog ergens foto's en dergelijke van op het forum rondslingeren)
Ik zal waarschijnlijk pas bij de eerstvolgende ZomerPrep m'n auto weer eens aanraken, dus zal dan ook weer nieuwe spulletjes kunnen gaan proberen. (Zoals de BH)
Bedoel je de AutoGlym TFR of een andere? Ik heb zowel deze als de BH Autofoam. BH pas een paar keer gebruikt. Ik gebruik de TFR altijd 1:20 in een drukspuit als pre-prewash voor de dorpels en velgen en soms op de hele auto als deze geen bescherming heeft. Daarna dus inderdaad nog foamen. Beide producten reinigen naar mijn idee uitstekend. Vaak is de auto maanden niet gewassen maar na de dubbele prewash zo schoon dat ik met een veilig gevoel de handwas kan doen. Maar het zou ook best kunnen dat de TFR stap niet noodzakelijk is omdat BH al zo goed reinigt. Hier moet ik nog meer ervaring mee opdoen.Gaat ik zeker doen. @AndyVR
Maar wat huiverig door de eerdere ervaring met TFR. Dit werd ook flink gehyped, werkte bij mij niet zoals beloofd, bleek verdund een flinke pH-waarde te hebben en toen zakte de hype weer af én sloopte mijn coating bij 1:30. (Zal eerder aan de coating gelegen hebben, maar toch)