• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford fiesta

Nice work @rèmon, gave uitvoering.
Vorig jaar heb ik ook mijn vlamnieuwe vd Burgh 125pk Deep Impact Blue Fiesta gepolijst. Zo zie je toch verschil tussen de kleuren. Ik vond S30 juist ruim voldoende om voldoende reflectie te krijgen en om de waas uit de nieuwe lak te halen. Daarna verder gefinished met S40.

Bekijk bijlage 95040
Hey Chris,
Die van jouw mag er ook wezen zeg,
wat een gave bak ook,ikzelf ben nog niet zo bekend met het machinaal poetsen dus ik wist niet echt met welke ik moest beginnen en ik had ook eigenlijk alleen maar de s17 en s30 dus zodoende misschien inderdaad voor de volgende keer de s40 erbij nemen.
By the way kom je ook uit de hoekse waard dan
 
  • Leuk
Reactions: Chris van S.
Dank je wel @Maaike al is het wel weer een tijdje geleden maar een compliment is altijd leuk om te krijgen;)

En zoals ik in een ander topic wat foto's geplaatst heb van de nieuwe Fiesta moet ik ook ff wennen aan het nieuwe model maar we wachten op de volgende versies zoals de st line misschien ben ik dan wat overtuigender:grinning:
 
  • Leuk
Reactions: Maaike
Hey Gert,
Ik moet zeggen dat ik de grill nog niet gedaan heb die zag er met de aflevering nog aardig uit, maar je zou de grill kunnen ontvetten met bv APC+D van Poorboys of Gyeon prep en daarna voeden met auto Finesse Revive trim Dressing zelf nog niet gebruikt maar hoor er goede verhalen over:grinning:;)
 
  • Leuk
Reactions: Gert83