• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford Granada 2.8

Toaln

Detailing rookie
14 dec 2014
12
0
Hierbij open ik dan mijn project van m'n Ford Granada 2.8 v6 uit 1979.
Heb afgelopen zaterdag de auto in de SRP van autoglym gezet en daarna in de Collinite Wax no. 845.
OinLF3.webp

De velgen gaan er nog af en worden opgeknapt.
En verder non ferro maar is loslaten op vliegroest.

89gwTv.webp

https://www.Carclean.com/WebResourc...FjjgEb_DrYjJ1uZyV9RdV7U1&t=635418460260000000

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor z'n 35 jaar ziet de auto er nog prima uit. Leuk om te zien want je komt ze niet erg vaak tegen op de weg.

Nee mag de openbare weg niet op inderdaad, lekker in de garage box laten staan en van voorjaar maar weer de weg op.

Inderdaad, af en toe op temperatuur laten komen, en een paar keer laten schakelen, heb hier de ruime.

Ja zover ik weet wel, de vorige eigenaar heeft hem in 2006 gered uit een Duitse schuur waar die 15jaar in heeft gestaan. Hij heeft wel wat kleine reparaties gehad en dat zie je ook wel, hij heeft her en der een dof stukje.

Leuk project! Zo af en toe een update met pica's zal gewaardeerd worden.

Zo eentje heeft mijn opa nog gehad, en het model er aan voorafgaand (met een dak in vinyl) en een zilvergrijze van het volgende model. .